0 1 0 0 1 9.04.2020Nastroje w czasach pandemii. Czego obawiamy się najbardziej? Badanie McCann WorldgroupPrawie połowa Polaków jest zaniepokojona sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa. Najbardziej obawiamy się negatywnych skutków ekonomicznych, w tym utraty pracy. Martwimy się też o zdrowie. Doceniamy nieliczne pozytywy obecnej sytuacji, chociaż dostrzegamy ich zdecydowanie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej – pokazuje badanie McCann Worldgroup.
1 1 0 0 0 9.04.2020Marka Audi stworzyła trwający 4 godziny spot ukazujący australijskie krajobrazyW czasie ogólnoświatowej izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa marka Audi przygotowała spot mający dawać widzom namiastkę wolności. Australijski oddział firmy stworzył 4-godzinną reklamę, która pokazuje krajobrazy zza szyby samochodu.
0 1 0 0 0 9.04.2020Medisept obsługiwany w zakresie PR przez Partner of PromotionFirma Medisept podpisała umowę z Partner of Promotion. Agencja będzie prowadzić kompleksową obsługę PR tego producenta profesjonalnych środków do dezynfekcji.
1 5 0 0 0 8.04.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemiiCzas dla przedsiębiorców jest bardzo trudny. Walka z epidemią koronawirusa tocząca się na rynku nie zostawia jeńców. Branża modowa generuje w Polsce około 70 mld przychodu. 50 mld to przychód tylko z branży odzieżowej i obuwniczej. To właśnie te firmy zostały wystawione na pierwszą linię walki. To one musiały podjąć decyzję o natychmiastowym cięciu kosztów. Często ofiarami oszczędności padały działy marketingu i reklamy. Czy na pewno słusznie?
0 1 0 0 0 8.04.2020Marka Beckers powierza Shake Hands obsługę mediów społecznościowychPrzetarg na obsługę marki farb Beckers wygrała agencja Shake Hands. Odpowiedzialna będzie za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media.
0 1 0 0 0 8.04.2020Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada ReklamyZarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos walnego zgromadzenia członków z 27 lutego 2020 r., podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR. Zakłada ona promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR.
0 4 0 0 0 8.04.2020„Zostajemy w domu dla Was” – kampania OOH dla służb medycznychRozpoczęła się kampania OOH firmy Clear Channel. Ma zwracać uwagę na to, co możemy zrobić dla lekarzy, pielęgniarek, laborantów i tych wszystkich, którzy walczą na pierwszej linii frontu z koronawirusem: zostać w domach, szczególnie w święta. Ma to być też podziękowanie za ich ciężką pracę i odwagę w obecnej sytuacji.
0 1 0 0 0 8.04.2020Mattel pomaga lekarzom i wspiera rodzicówMattel, światowy producent zabawek, wspiera walkę z Covid-19. Firma rozpoczęła produkcję masek ochronnych dla lekarzy walczących z pandemią koronawirusa w Stanach Zjednoczonych. Dla rodziców i dzieci przygotowała z kolei specjalny serwis Playroom z treściami edukacyjnymi i rozrywkowymi dla całej rodziny.
0 1 0 0 0 8.04.2020Ponad połowa firm z branży upominków reklamowych planuje zwolnienia. Pakiet antykryzysowy rozczarowuje – badanie PIAPW badaniu przeprowadzonym przez PIAP – Polską Izbę Artykułów Reklamowych skierowanym do branży reklamowej BTL wzięło udział ponad 450 firm. Prawie 90% uczestników rynku już w marcu 2020 r. odnotowało spadki obrotów w porównaniu do marca 2019 r., z czego co trzecia firma odnotowała spadek na poziomie 75–100% obrotów.
2 38 0 0 0 8.04.2020Muzeum Narodowe w Warszawie przygotowało własną akcję z odtwarzaniem obrazówMuzeum Narodowe w Warszawie zainicjowało polską odsłonę akcji, w ramach której miłośnicy sztuki odtwarzają słynne obrazy z dostępnych w domu przedmiotów. Najciekawsze pomysły publikowane są na facebookowym profilu instytucji.