0 3 0 20.09.2021 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWeź udział w The Ultimate Brand Meetup i poznaj tajniki sukcesu Shella28 września to dzień, w którym marketingowi eksperci Shella zdradzą tajniki sukcesu jednej z najpopularniejszych marek na świecie. The Ultimate Brand Meetup – to spotkanie, na którym nie może Cię zabraknąć.
1 1 0 19.09.2021Apple reklamuje nowego iPhone’a 13 Pro spotem „Hollywood w twojej kieszeni”iPhone 13 Pro został przedstawiony na konferencji Apple 14 września. Tego samego dnia wystartowała kampania nowego modelu, pod hasłem „Hollywood In Your Pocket”. Pokazuje sceny z filmów akcji kręcone nowym smartfonem.
0 5 0 17.09.2021Marka Winiary walczy z marnowaniem żywności i otwiera pierwszą jadłodzielnię w KaliszuW ramach programu „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu” marka Winiary otworzyła pierwszy w Kaliszu punkt sąsiedzkiego dzielenia się żywnością. Kaliska jadłodzielnia, która stanęła przy ulicy Towarowej 1, powstała we współpracy z władzami miasta oraz lokalną Fundacją Chops. Projekt inauguruje jednocześnie otwarcie szeregu takich punktów w całej Polsce.
0 1 0 17.09.2021Facebook przedstawia nowe formaty reklam konwersacyjnych skierowane do małych firmFacebook zaprezentował zestaw nowych produktów reklamowych. Skupiają się one przede wszystkim na rozwijaniu bezproblemowych transakcji e-commerce, oszczędzając czas i wysiłek małych firm oraz personalizując wirtualne doświadczenie klienta.
0 1 0 17.09.2021Kanał Sportowy usunięty i przywrócony przez Google16 września po południu prowadzony przez Krzysztofa Stanowskiego, Tomasza Smokowskiego, Michała Pola i Mateusza Borka Kanał Sportowy zniknął z YouTube. Po kilku godzinach powrócił.
0 1 0 17.09.2021„Człowiek 2040” – T-Mobile i Polityka Insight we wspólnym projekcie o tym, jak będzie wyglądać Polska za dwie dekadyCzy aukcja 8G już wystartowała? Czy sztuczna inteligencja radzi sobie w prowadzeniu terapii zdrowia psychicznego? I czy paraolimpiada ma jeszcze sens, jeśli sportowcy bioniczni startują w głównych igrzyskach? Na te i szereg innych pytań analitycy Polityki Insight będą szukać odpowiedzi w serwisie „Człowiek 2040”, stworzonym we współpracy z T-Mobile Polska.
0 1 0 17.09.2021Unilever po raz kolejny wybrał Mindshare PolskaMindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Firma w wyniku globalnego przeglądu ofert zdecydowała się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związana jest nieprzerwanie od 2016 r. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.
1 1 0 16.09.2021Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem NeonetGwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki Neonet został dziennikarz i prezenter Zygmunt Chajzer. Nowy spot skupia się na znalezieniu rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się w komunikację marki pod hasłem „Mówisz – masz”, która ma na celu pokazanie zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.
0 4 0 16.09.2021„IT Heroes – bohaterowie codzienności”. No Fluff Jobs startuje z kampanią wizerunkową i tworzy oddychający muralNo Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, wystartował z kampanią „IT Heroes – bohaterowie codzienności”. Jej celem jest przełamanie stereotypów związanych ze społecznością IT i pokazanie programistów jako osób, które czynnie uczestniczą w cyfrowej rewolucji, ułatwiając codzienny dostęp do wiedzy, usług czy towarów.
0 3 0 16.09.2021Innogy zmienia się w E.OnInnogy Polska od połowy grudnia 2021 r. będzie funkcjonować pod nową nazwą: E.On Polska. Zmienią się logotypy i nazwy poszczególnych spółek należących do grupy. Wszyscy klienci zostaną indywidualnie poinformowani o nadchodzących zmianach.