1 3 0 0 0 17.12.2021„Spędź święta tak, jak lubisz!” – Rogucki i Rau w nowej odsłonie kampanii Ballantine’sRuszyła kampania „Święta. Tak to robię” marki Ballantine’s. Pokazuje, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi własnymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Piotr Rogucki i Rau.
2 5 0 0 0 17.12.2021Amp Futbol Polska rozpoczął kampanię „Nie każdy bohater nosi dwa buty!”Reprezentacja Amp Futbol Polska rozpoczęła kampanię „Jedną nogą w finale”. To projekt, którego celem jest pozytywna zmiana wizerunku osób niepełnosprawnych w Polsce, zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie. Zmiana może dokonać się przez sport, a dokładnie amp futbol. W kampanii poznamy historię 8-letniego Kacpra, zawodnika Junior Amp Futbol i jego drużynę.
0 1 0 0 0 16.12.2021FOMO 2021. Polacy a lęk przed odłączeniem podczas pandemii – raport z III edycji badańZarówno w grupie nastolatków (15–19 lat), jak i młodych dorosłych (20–24 lata) znacząco wzrósł odsetek wysoko „sfomowanych”, czyli osób, które odczuwają lęk przed odłączeniem od Sieci, informacji, zdarzeń w mediach społecznościowych. Badanie przeprowadzili eksperci NASK, przedstawiciele Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna.
0 1 0 0 0 16.12.2021Pepco wybrało Fullsix Media do globalnej obsługiPrzetarg na obsługę mediową sieci sklepów Pepco na wszystkich rynkach, na których obecna jest marka, wygrała agencja Fullsix Media. To spółka i brand w ramach Havas Media Group.
0 3 0 0 1 16.12.2021Internauci krytykują Krzysztofa Gonciarza za współpracę z AmazonemAmazon nawiązał współpracę z Krzysztofem Gonciarzem. Influencer wspólnie z marką zorganizował na swoim instagramowym profilu konkurs. Spotkała go za to krytyka ze strony niektórych internautów.
0 5 0 0 0 16.12.2021Nowa identyfikacja Nest BankuNest Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej. Zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze działania planowane są na koniec I kwartału 2022 r.
0 1 0 0 0 16.12.2021UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające wobec PayPalaPrezes UOKiK Tomasz Chróstny prowadzi postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdza, czy PayPal nie stosuje niedozwolonych postanowień umownych, m.in. dotyczących jednostronnej zmiany warunków umowy, a także sankcji w postaci ograniczenia dostępu do usług. Kolejnym krokiem może być wszczęcie postępowania o uznanie klauzul za niedozwolone lub w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.
0 1 0 0 0 15.12.2021Natalia Szroeder ambasadorką sieci jubilerskiej TeilorSieć jubilerska Teilor rozpoczęła kampanię wprowadzającą na polski rynek, połączoną z otwarciem butiku. Twarzą kampanii „Exceptional you” została piosenkarka Natalia Szroeder.
0 1 0 0 0 15.12.2021Nike ma rozpocząć globalny przetarg mediowy. Budżet szacowany jest na miliard dolarówJak podaje serwis Campaign US, Nike przygotowuje się do rozpoczęcia globalnego przeglądu mediów. Proces jest w początkowej fazie. RFI (request for information) otrzymały wszystkie główne holdingi reklamowe, w tym GroupM, Omnicom Media Group, Dentsu Media, Publicis Media, IPG Mediabrands, Stagwell Media i Havas Media.
0 2 0 0 0 15.12.2021Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. Wyniki cyklicznych badań branżowych Exacto i think tanku SAPRPolscy specjaliści PR oceniają branżę jako stabilną, choć wymagającą poprawy w newralgicznych obszarach. Pomimo pandemii poziom poczucia stabilności w tym środowisku zawodowym wzmacnia się. Takie są wyniki badań zespołu badawczego Exacto, który po raz trzeci wyliczył wskaźnik odzwierciedlający kondycję branży PR. Tym razem zrobił to we współpracy z think tankiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR).