Espresso

17 grudnia 2021

  • 2
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2021

Amp Futbol Polska rozpoczął kampanię „Nie każdy bohater nosi dwa buty!”

Reprezentacja Amp Futbol Polska rozpoczęła kampanię „Jedną nogą w finale”. To projekt, którego celem jest pozytywna zmiana wizerunku osób niepełnosprawnych w Polsce, zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie. Zmiana może dokonać się przez sport, a dokładnie amp futbol. W kampanii poznamy historię 8-letniego Kacpra, zawodnika Junior Amp Futbol i jego drużynę.

16 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2021

FOMO 2021. Polacy a lęk przed odłączeniem podczas pandemii – raport z III edycji badań

Zarówno w grupie nastolatków (15–19 lat), jak i młodych dorosłych (20–24 lata) znacząco wzrósł odsetek wysoko „sfomowanych”, czyli osób, które odczuwają lęk przed odłączeniem od Sieci, informacji, zdarzeń w mediach społecznościowych. Badanie przeprowadzili eksperci NASK, przedstawiciele Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna.

15 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2021

Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. Wyniki cyklicznych badań branżowych Exacto i think tanku SAPR

Polscy specjaliści PR oceniają branżę jako stabilną, choć wymagającą poprawy w newralgicznych obszarach. Pomimo pandemii poziom poczucia stabilności w tym środowisku zawodowym wzmacnia się. Takie są wyniki badań zespołu badawczego Exacto, który po raz trzeci wyliczył wskaźnik odzwierciedlający kondycję branży PR. Tym razem zrobił to we współpracy z think tankiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR).

Poprzednie Następne