Masz wiadomość, czyli content w służbie e-mail marketinguMasz wiadomość, czyli content w służbie e-mail marketinguMasz wiadomość, czyli content w służbie e-mail marketinguMasz wiadomość, czyli content w służbie e-mail marketingu
Jest e-mail! Otwieram! (fot. Pixabay)

Masz wiadomość, czyli content w służbie e-mail marketingu

Masz wiadomość, czyli content w służbie e-mail marketingu
Marta Michałowska

Marta Michałowska

-

digital marketing manager, Synerise

Marta Michałowska

Marta Michałowska

digital marketing manager
Synerise

Z branżą związana od czterech lat. Wie, jak tworzyć kreatywny content, czym charakteryzuje się idealny blog firmowy i jak przygotować wartościowy landing page. Po godzinach studentka studiów doktoranckich i wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim.

Niektórym z nas przygotowywanie kampanii e-mail marketingowych śni się po nocach. Jak długie powinny być wiadomości? Czy urozmaicać je grafikami? Co zrobić, aby maile nie trafiły do spamu? Tak wiele pytań, a tak mało odpowiedzi... Jeśli nie chcecie, by e-maile wciąż były waszym marketingowym koszmarem, koniecznie przeczytajcie.

Wyobraźcie sobie, że na dźwięk nowej wiadomości klientom z zachwytu zapiera dech w piersiach – z ciekawości, co tym razem (i jak) chcecie im przekazać… Nieosiągalna wizja? A jednak możecie niejedno zrobić, żeby przybliżyć ją do rzeczywistości.
Ludzie listy piszą…
…online. Według danych przytaczanych za portalem Statista rokrocznie wysyłamy coraz więcej wiadomości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się