Tam, gdzie YouTube śpiewa „dzień dobry”. Branża muzyczna ochoczo wita trudne markiTam, gdzie YouTube śpiewa „dzień dobry”. Branża muzyczna ochoczo wita trudne markiTam, gdzie YouTube śpiewa „dzień dobry”. Branża muzyczna ochoczo wita trudne markiTam, gdzie YouTube śpiewa „dzień dobry”. Branża muzyczna ochoczo wita trudne marki
Nie możesz pokazać tego wprost. A może możesz zaśpiewać? (źr. Johnnie Walker)

Tam, gdzie YouTube śpiewa „dzień dobry”. Branża muzyczna ochoczo wita trudne marki

Tam, gdzie YouTube śpiewa „dzień dobry”. Branża muzyczna ochoczo wita trudne marki
Aleksandra Żychowska

Aleksandra Żychowska

-

junior PR specialist, Hand Made

Aleksandra Żychowska

Aleksandra Żychowska

junior PR specialist
Hand Made

Dziennikarka, amerykanistka i muzyk z wykształcenia, marketingowiec z doświadczenia. Ma za sobą przygodę z event marketingiem, tworzeniem treści wideo, a obecnie odpowiada m.in. za współpracę z influencerami i content marketing. Lubi pisać, wzrusza się na reklamach zaangażowanych społecznie i szanuje Beyoncé. Po godzinach śpiewa piosenki – albo swoje, albo cudze po swojemu.

Ile procent dziennego czasu poświęcasz muzyce? Jak często słuchasz ulubionych piosenek, a jak często szukasz nowych? Śledzisz na bieżąco to, co wydają twoi muzyczni idole? Może zdziwi cię fakt, że część z nich już podjęła współpracę reklamową, a część zapewne zrobi to w najbliższym czasie. Jeżeli – nie oglądając telewizji – spontanicznie kojarzysz lato z Durexem, a Szkocję z Johnnie Walkerem, to już wiesz, o czym mowa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się