„Spędź święta tak, jak lubisz!” – Rogucki i Rau w nowej odsłonie kampanii Ballantine’s
  • 1
  • 3
17.12.2021

„Spędź święta tak, jak lubisz!” – Rogucki i Rau w nowej odsłonie kampanii Ballantine’s

Ruszyła kampania „Święta. Tak to robię” marki Ballantine’s. Pokazuje, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi własnymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Piotr Rogucki i Rau.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2021

  • 2
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2021

Amp Futbol Polska rozpoczął kampanię „Nie każdy bohater nosi dwa buty!”

Reprezentacja Amp Futbol Polska rozpoczęła kampanię „Jedną nogą w finale”. To projekt, którego celem jest pozytywna zmiana wizerunku osób niepełnosprawnych w Polsce, zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie. Zmiana może dokonać się przez sport, a dokładnie amp futbol. W kampanii poznamy historię 8-letniego Kacpra, zawodnika Junior Amp Futbol i jego drużynę.

16 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2021

FOMO 2021. Polacy a lęk przed odłączeniem podczas pandemii – raport z III edycji badań

Zarówno w grupie nastolatków (15–19 lat), jak i młodych dorosłych (20–24 lata) znacząco wzrósł odsetek wysoko „sfomowanych”, czyli osób, które odczuwają lęk przed odłączeniem od Sieci, informacji, zdarzeń w mediach społecznościowych. Badanie przeprowadzili eksperci NASK, przedstawiciele Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna.