AdvertisementAdvertisement

Espresso

15 października 2018

  • 3
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2018

Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński jako „Pogromcy złośliwości” w kampanii Fundacji Cancer Fighters i CityFit

Złośliwe komentarze w Internecie? Każdy widział ich całe mnóstwo. A może i sam kilka napisał? Do hejterów przemówili „Pogromcy złośliwości”, czyli Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński. Zawodnicy MMA włączyli się w akcję Fundacji Cancer Fighters i sieci klubów fitness CityFit. Wspierają tym samym dzieci walczące z chorobą nowotworową.

  • 0
  • 25
  • 0
  • 0
  • 0
15.10.2018

Żel do piersi obwisłych, zezowatych i silikonowych w kampanii Fundacji Rak’n’Roll

Polki nie badają piersi. Boją się wyniku, ale też wstydzą się swoich biustów. W zmianie nastawienia do tego tematu ma im pomóc nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. Pomocny ma być również bot o nazwie Booblabla dostępny na Messengerze. Fundacja Rak’n’Roll rozpoczyna kampanię społeczną zachęcającą do badania piersi.

12 października 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2018

Wykorzystywanie w reklamach brand heroes może przynieść długoterminowe wzrosty i oszczędności mediowe. Wyniki badania

Konsekwentne użycie brand heroes i powtarzalnych motywów w reklamach znacząco podnosi reakcje emocjonalne odbiorców. Poprawia także rozpoznawalność marki. Daje też szansę na długoterminowe wzrosty – pokazuje badanie firmy System1. Obecnie jednak tylko 10% wszystkich wydatków na reklamę telewizyjną jest przeznaczanych na tego typu działania.

Poprzednie Następne