Nowa identyfikacja Nest Banku
  • 0
  • 5
16.12.2021

Nowa identyfikacja Nest Banku

Nest Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej. Zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze działania planowane są na koniec I kwartału 2022 r.

Przez ostatnie 2 lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro- i małych przedsiębiorstw. Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej – mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.

W 2019 r. Nest Bank zaktualizował strategię biznesową i skoncentrował się na segmencie mikro- i małych firm. Utrzymał jednocześnie ofertę dla klientów indywidualnych. Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki.

Nest Bank to bank, który ceni i podziwia siłę przedsiębiorców. Imponuje nam ich odwaga i determinacja w dążeniu do celu. Dla nas każdy przedsiębiorca jest współczesnym bohaterem polskiej gospodarki. Jesteśmy dla tych, którzy szukają banku – partnera realnie wspierającego ich działania poprzez nowoczesne usługi finansowe. Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki: „Siła przedsiębiorców”, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego, jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. fintechów – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor departamentu marketingu Nest Banku.

Bank zmieni logo, stronę internetową, bankowość internetową i aplikację mobilną, wizerunki kart płatniczych (zarówno plastikowych, jak i w portfelach mobilnych), placówki, wygląd profili w social media i innych materiałów marketingowych. Za przygotowanie materiałów odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge.

Pracując nad identyfikacją wizualną dla Nest Banku, szukaliśmy odpowiednich środków, by wyrazić energię, nowoczesność, otwartość i szczerość marki w relacjach z klientami. W warstwie językowej postawiliśmy na transparentne informowanie o benefitach i hasło wprost wyrażające respekt dla grupy docelowej banku. W warstwie wizualnej zaś idea bezpośredniej relacji z klientami znajduje odzwierciedlenie w postaci własnych, niepowtarzalnych ilustracji, wymownej ikonografii i charakterystycznej typografii.

Ta ostatnia jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i mocnych wizualnie atutów naszego rozwiązania dla marki Nest Bank. Całość dopełniliśmy odważną, kontrastową i świeżą kolorystyką kojarzącą się bardziej ze światem tzw. fintechów niż tradycyjną bankowością – mówi Viktor Konovalov, dyrektor kreatywny Dragon Rouge.

Bank zapowiada, że pierwsze zmiany wprowadzi pod koniec I kwartału 2022 r. O dokładnej dacie klienci zostaną poinformowani na początku przyszłego roku. W I kwartale 2022 ma zmienić się wygląd strony internetowej, bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, a także profili banku w social media. Najwcześniej w II kwartale zmieni się natomiast wygląd kart płatniczych. W trosce o ekologię bank nie zamierza wymieniać kart płatniczych, które nie straciły ważności. W drugiej połowie przyszłego roku bank planuje także zmianę wyglądu placówek.

  • 5
nowa identyfikacja Nest Banku

Nowa identyfikacja Nest Banku

16 grudnia 2021

15 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2021

Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. Wyniki cyklicznych badań branżowych Exacto i think tanku SAPR

Polscy specjaliści PR oceniają branżę jako stabilną, choć wymagającą poprawy w newralgicznych obszarach. Pomimo pandemii poziom poczucia stabilności w tym środowisku zawodowym wzmacnia się. Takie są wyniki badań zespołu badawczego Exacto, który po raz trzeci wyliczył wskaźnik odzwierciedlający kondycję branży PR. Tym razem zrobił to we współpracy z think tankiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR).