UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające wobec PayPala
  • 0
  • 1
16.12.2021

UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające wobec PayPala

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny prowadzi postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdza, czy PayPal nie stosuje niedozwolonych postanowień umownych, m.in. dotyczących jednostronnej zmiany warunków umowy, a także sankcji w postaci ograniczenia dostępu do usług. Kolejnym krokiem może być wszczęcie postępowania o uznanie klauzul za niedozwolone lub w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2021

Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. Wyniki cyklicznych badań branżowych Exacto i think tanku SAPR

Polscy specjaliści PR oceniają branżę jako stabilną, choć wymagającą poprawy w newralgicznych obszarach. Pomimo pandemii poziom poczucia stabilności w tym środowisku zawodowym wzmacnia się. Takie są wyniki badań zespołu badawczego Exacto, który po raz trzeci wyliczył wskaźnik odzwierciedlający kondycję branży PR. Tym razem zrobił to we współpracy z think tankiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2021

GfK: Dyskonty liderem w wyścigu o polskiego konsumenta

Pandemia wciąż wywiera silny wpływ na zwyczaje zakupowe Polaków oraz ich oczekiwania wobec producentów i detalistów. Dynamicznie rosnąca inflacja dodatkowo wpływa na to co, jak i gdzie kupujemy. Wartość przeciętnego koszyka zakupowego wciąż rośnie, a to dzieje się kosztem częstotliwości wizyt w sklepach. Spośród wszystkich kategorii placówek handlowych największym zwycięzcą zachodzących zmian są dyskonty. Takie są wnioski z najnowszych badań Panelu gospodarstw domowych GfK Polonia.