„FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem” – raport z badań UW - Marketing przy Kawie
„FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem” – raport z badań UW
  • 0
  • 0
10.10.2019

„FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem” – raport z badań UW

9 października 2019 r. odbyła się prezentacja raportu „FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem”. Dokument powstał we współpracy badaczy z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna. Opracowano go przy wsparciu Google Poland. Jego podstawą są reprezentatywne, ilościowe badania polskich internautów, którzy ponownie odpowiadali na pytania dotyczące syndromu Fear of Missing Out.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 października 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2019

Programy lojalnościowe B2B wciąż cieszą się popularnością. Badanie IRCenter

Chętnie przystępujemy do programów lojalnościowych – tak zadeklarowało 88% osób biorących udział w badaniu „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”. Z największym entuzjazmem robią to respondenci z branży budowlanej (93%) oraz przedstawiciele sektorów motoryzacja (91%) i OTC (91%). Wyniki badania zrealizowanego przez IRCenter na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska pokazują, że programy wsparcia sprzedaży nie tracą na znaczeniu.