1 3 0 0 1 24.04.2020Ekoapokalipsa i szukanie dziewczyny przez Internet, czyli problemy bohaterów klasyki literatury we współczesnym stylu w podcastach „Lektury 2.0” AllegroW jaki sposób pisałby o miłości Bolesław Prus, gdyby korzystał z social media? Co miałby do powiedzenia Wyspiański na temat różnic dzielących „warszawkę” i prowincję? Na te pytania próbuje odpowiedzieć Allegro w serii podcastów „Lektury 2.0”.
0 1 0 0 0 24.04.2020Raport Meetrics: w I kwartale widoczność reklam display w Polsce spadła poniżej 50%, wbrew trendom europejskimOd początku 2020 r. wskaźnik viewability, czyli widoczności reklam display spadł w Polsce do 48%. Równocześnie viewability reklam wideo wzrosło o 4 p.p. i w I kwartale sięgnęło poziomu 78%. Tym samym polskie wskaźniki widoczności reklam wideo podążają za międzynarodową średnią, w przeciwieństwie do wskaźników widoczności kampanii display.
1 2 0 0 0 24.04.2020Powstał singiel „Getaway” Viki Gabor w ramach projektu „Puma Talents”24 marca o godzinie 15:00 w serwisie YouTube odbędzie się premiera singla „Getaway” Viki Gabor. Powstał on w ramach projektu „Puma Talents”.
0 4 0 0 0 24.04.2020Joanna Koroniewska-Dowbor ambasadorką programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!” Żywca ZdrojuRuszyła 11. edycja programu edukacyjnego „Mamo, tato, wole wodę!”, organizowanego przez Żywiec Zdrój. Zaangażowało się w niego ponad 3 tys. przedszkoli z całej Polski. W tym roku kampanię wsparła aktorka i mama, Joanna Koroniewska-Dowbor.
0 3 0 0 0 23.04.2020Nastroje Polaków w czasie epidemii – zbadał je Open ResearchW obecnym czasie nastroje konsumentów znacząco się zmieniły. Z pozytywnego, nieograniczonego konsumpcjonizmu weszliśmy w niepewność i ograniczenia. Open Research w badaniu przeprowadzonym na przełomie marca i kwietnia zbadał nastroje konsumenckie.
0 2 0 0 0 23.04.2020Maseczki od firmy Adrian w ofercie LidlaLidl Polska i Adrian Fabryka Rajstop nawiązały współpracę. W ofercie sieci handlowej pojawią się maseczki ochronne wyprodukowane przez polskiego producenta tekstyliów. Maski mają cztery warstwy, nadają się do prania, są wielokrotnego użytku. W sprzedaży dostępne będą od 30 kwietnia.
0 4 0 0 0 23.04.2020Startuje Fundacja 4F Pomaga. Jej ambasadorami są Lewandowska, Stoch, Czerkawski i KrzesińskiZaczęło się od 300 sztuk gogli przekazanych dla szpitala MSWiA w Warszawie. Obecnie akcja „4F pomaga” to ponad 150 tys. maseczek ochronnych dla polskiej służby zdrowia i wspólny wysiłek ponad 30 tys. ludzi, których łączy jeden cel: pomoc w walce z koronawirusem. 6 kwietnia wystartowała Fundacja 4F Pomaga. Jej ambasadorami są: Anna Lewandowska, Kamil Stoch, Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński, sekretarz generalny PKOl.
2 2 0 0 0 23.04.2020Wojciech Mann i konsumenci we wspólnym filmowym projekcie marki TyskieTyskie chce udowadniać, że przechodzenie na ty jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka we współpracy z Wojciechem Mannem zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami, by dodać otuchy innym i pokazać, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie wsparciem.
0 1 0 0 0 23.04.2020Innogy przedłuża umowę z Cube GroupAgencja Cube Group obroniła budżet Innogy. Będzie kontynuować działania digital performance, m.in. Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy programmatic.
1 1 0 0 0 23.04.2020Fridays for Future ostrzegają: „Nasz dom płonie”Fridays for Future, młodzieżowy ruch na rzecz klimatu zainspirowany strajkami Grety Thunberg, przygotował film zatytułowany „Nasz dom płonie”. Zwraca w nim uwagę na potrzebę szybkiej reakcji na globalne ocieplenie.