0 1 0 0 0 15.12.2021Natalia Szroeder ambasadorką sieci jubilerskiej TeilorSieć jubilerska Teilor rozpoczęła kampanię wprowadzającą na polski rynek, połączoną z otwarciem butiku. Twarzą kampanii „Exceptional you” została piosenkarka Natalia Szroeder.
0 1 0 0 0 15.12.2021Nike ma rozpocząć globalny przetarg mediowy. Budżet szacowany jest na miliard dolarówJak podaje serwis Campaign US, Nike przygotowuje się do rozpoczęcia globalnego przeglądu mediów. Proces jest w początkowej fazie. RFI (request for information) otrzymały wszystkie główne holdingi reklamowe, w tym GroupM, Omnicom Media Group, Dentsu Media, Publicis Media, IPG Mediabrands, Stagwell Media i Havas Media.
0 2 0 0 0 15.12.2021Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. Wyniki cyklicznych badań branżowych Exacto i think tanku SAPRPolscy specjaliści PR oceniają branżę jako stabilną, choć wymagającą poprawy w newralgicznych obszarach. Pomimo pandemii poziom poczucia stabilności w tym środowisku zawodowym wzmacnia się. Takie są wyniki badań zespołu badawczego Exacto, który po raz trzeci wyliczył wskaźnik odzwierciedlający kondycję branży PR. Tym razem zrobił to we współpracy z think tankiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR).
0 1 0 0 0 15.12.2021GfK: Dyskonty liderem w wyścigu o polskiego konsumentaPandemia wciąż wywiera silny wpływ na zwyczaje zakupowe Polaków oraz ich oczekiwania wobec producentów i detalistów. Dynamicznie rosnąca inflacja dodatkowo wpływa na to co, jak i gdzie kupujemy. Wartość przeciętnego koszyka zakupowego wciąż rośnie, a to dzieje się kosztem częstotliwości wizyt w sklepach. Spośród wszystkich kategorii placówek handlowych największym zwycięzcą zachodzących zmian są dyskonty. Takie są wnioski z najnowszych badań Panelu gospodarstw domowych GfK Polonia.
0 1 0 0 0 15.12.2021Największe obawy polskich konsumentów wzbudzają wizyty w restauracji i sklepach – „Global State of the Consumer Tracker” DeloitteJak wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, polscy konsumenci nadal deklarują pogłębiające się obawy w zakresie bezpieczeństwa. Jednocześnie pogarsza się ich ocena własnej kondycji finansowej oraz jej perspektyw w nadchodzących latach. Rośnie też niechęć do powrotu do pracy w trybie stacjonarnym. Co więcej, już tylko jedna trzecia Polaków nie obawia się latania samolotem i planuje w najbliższych trzech miesiącach pobyt w hotelu.
0 1 0 0 0 15.12.2021Ruszył konkurs Loyalty HeroesPodczas II edycji Forum Loyalty Planet 360° (21–22.04.2022 r.) odbędzie się I edycja konkursu Loyalty Heroes na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2021 r. Zgłoszenia można nadsyłać do 28 lutego.
0 1 0 0 0 14.12.2021Pasja pod choinkę, czyli jakie świąteczne prezenty szykują w tym roku Polacy. Badanie firmy MastercardZ okazji zbliżających się świąt Mastercard sprawdził, jak w tym roku polscy konsumenci podchodzą do wybierania prezentów świątecznych dla bliskich. Co kupują i gdzie? Na co zwracają uwagę? Czy i jak pandemia wpłynęła na zakupowe zachowania i decyzje? Odpowiedzi na te pytania próbowano znaleźć w badaniu opinii przeprowadzonym przez Minds & Roses na zlecenie firmy.
0 1 0 0 0 14.12.2021Michelin powierza budżet kreatywny agencji Altavia PolskaPrzetarg na obsługę kreatywną marki Michelin wygrała agencja Altavia Polska. Współpraca dotyczy wsparcia sprzedaży w regionie CEE, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację oraz trzy kraje bałtyckie.
0 1 0 0 0 14.12.2021TVP szuka agencji SEOTelewizja Polska ogłosiła przetarg na zakup usługi w zakresie kompleksowego wsparcia pozycjonowania, zwiększenia widoczności serwisów w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych oraz zwiększenia liczby odwiedzin witryn wraz z działaniami wspierającymi z zakresu marketingu internetowego i analityki. Umowa zostanie podpisana na okres 36 miesięcy.
0 6 0 0 0 14.12.2021EY Future Consumer Index: 75% Polaków jest zaniepokojonych wpływem pandemii na ich finanseWyniki czwartej odsłony polskiej edycji badania EY Future Consumer Index wskazują, że 75% Polaków jest zaniepokojonych wpływem pandemii koronawirusa na ich finanse. W ciągu czterech miesięcy ten odsetek wzrósł o 18 punktów procentowych. Obawy dotyczą niemal w równym stopniu każdego pokolenia. Najmocniej dotykają jednak tzw. baby boomers (80%). W efekcie cena pozostaje niezmiennie kluczowym kryteriów zakupowym, a Polacy szerokim łukiem omijają dobra luksusowe.