- 0
- 1
Natalia Szroeder ambasadorką sieci jubilerskiej Teilor
Sieć jubilerska Teilor rozpoczęła kampanię wprowadzającą na polski rynek, połączoną z otwarciem butiku. Twarzą kampanii „Exceptional you” została piosenkarka Natalia Szroeder.
Sieć jubilerska Teilor rozpoczęła kampanię wprowadzającą na polski rynek, połączoną z otwarciem butiku. Twarzą kampanii „Exceptional you” została piosenkarka Natalia Szroeder.
Pandemia wciąż wywiera silny wpływ na zwyczaje zakupowe Polaków oraz ich oczekiwania wobec producentów i detalistów. Dynamicznie rosnąca inflacja dodatkowo wpływa na to co, jak i gdzie kupujemy. Wartość przeciętnego koszyka zakupowego wciąż rośnie, a to dzieje się kosztem częstotliwości wizyt w sklepach. Spośród wszystkich kategorii placówek handlowych największym zwycięzcą zachodzących zmian są dyskonty. Takie są wnioski z najnowszych badań Panelu gospodarstw domowych GfK Polonia.