Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. Wyniki cyklicznych badań branżowych Exacto i think tanku SAPR - Marketing przy Kawie
Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. Wyniki cyklicznych badań branżowych Exacto i think tanku SAPR
  • 0
  • 2
15.12.2021

Branża PR odbudowuje stabilność pomimo kryzysu pandemicznego. Wyniki cyklicznych badań branżowych Exacto i think tanku SAPR

Polscy specjaliści PR oceniają branżę jako stabilną, choć wymagającą poprawy w newralgicznych obszarach. Pomimo pandemii poziom poczucia stabilności w tym środowisku zawodowym wzmacnia się. Takie są wyniki badań zespołu badawczego Exacto, który po raz trzeci wyliczył wskaźnik odzwierciedlający kondycję branży PR. Tym razem zrobił to we współpracy z think tankiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2021

GfK: Dyskonty liderem w wyścigu o polskiego konsumenta

Pandemia wciąż wywiera silny wpływ na zwyczaje zakupowe Polaków oraz ich oczekiwania wobec producentów i detalistów. Dynamicznie rosnąca inflacja dodatkowo wpływa na to co, jak i gdzie kupujemy. Wartość przeciętnego koszyka zakupowego wciąż rośnie, a to dzieje się kosztem częstotliwości wizyt w sklepach. Spośród wszystkich kategorii placówek handlowych największym zwycięzcą zachodzących zmian są dyskonty. Takie są wnioski z najnowszych badań Panelu gospodarstw domowych GfK Polonia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2021

Największe obawy polskich konsumentów wzbudzają wizyty w restauracji i sklepach – „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte

Jak wynika z najnowszej edycji raportu „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez firmę doradczą Deloitte, polscy konsumenci nadal deklarują pogłębiające się obawy w zakresie bezpieczeństwa. Jednocześnie pogarsza się ich ocena własnej kondycji finansowej oraz jej perspektyw w nadchodzących latach. Rośnie też niechęć do powrotu do pracy w trybie stacjonarnym. Co więcej, już tylko jedna trzecia Polaków nie obawia się latania samolotem i planuje w najbliższych trzech miesiącach pobyt w hotelu.

14 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2021

Pasja pod choinkę, czyli jakie świąteczne prezenty szykują w tym roku Polacy. Badanie firmy Mastercard

Z okazji zbliżających się świąt Mastercard sprawdził, jak w tym roku polscy konsumenci podchodzą do wybierania prezentów świątecznych dla bliskich. Co kupują i gdzie? Na co zwracają uwagę? Czy i jak pandemia wpłynęła na zakupowe zachowania i decyzje? Odpowiedzi na te pytania próbowano znaleźć w badaniu opinii przeprowadzonym przez Minds & Roses na zlecenie firmy.