FOMO 2021. Polacy a lęk przed odłączeniem podczas pandemii – raport z III edycji badań - Marketing przy Kawie
FOMO 2021. Polacy a lęk przed odłączeniem podczas pandemii – raport z III edycji badań
  • 0
  • 1
16.12.2021

FOMO 2021. Polacy a lęk przed odłączeniem podczas pandemii – raport z III edycji badań

Zarówno w grupie nastolatków (15–19 lat), jak i młodych dorosłych (20–24 lata) znacząco wzrósł odsetek wysoko „sfomowanych”, czyli osób, które odczuwają lęk przed odłączeniem od Sieci, informacji, zdarzeń w mediach społecznościowych. Badanie przeprowadzili eksperci NASK, przedstawiciele Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 grudnia 2021