„Tak to robię” – Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
28.09.2020

„Tak to robię” – Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą

Marka Ballantine’s rozpoczęła kampanię, w której zachęca do podążania własną drogą w realizacji pasji i marzeń. Poprzez projekt „Tak to robię” chce pokazać, że można żyć na wiele sposobów, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Najważniejsze to być wiernym sobie i cieszyć się pełnią życia.

Marka od lat prowadzi kampanie w duchu idei „Stay True”, podkreślającej istotę autentyczności oraz zachęcającej do życia w zgodzie ze sobą. W tym roku prezentuje nową odsłonę i hasło tej kampanii: „Tak to robię”.

Chce w ten sposób podkreślić, że nie ma jednego obowiązującego wzoru na udane życie, a pozostanie wiernym sobie i swoim pomysłom jest najlepszym rozwiązaniem, by czuć spełnienie i satysfakcję. Inicjatywa ma zainspirować ludzi do tego, by byli tacy, jakimi chcą być i przekonać ich, że własna interpretacja każdego zagadnienia jest najlepszą drogą do szczęścia.

„Tak to robię” ma być kampanią o swobodzie interpretacji i wyboru oraz o tym, by z nich korzystać i czerpać z życia to, na czym nam najbardziej zależy i co nam najbardziej pasuje. Do przedstawienia idei kampanii zostały wybrane różnego rodzaju stereotypy związane z życiem zarówno osobistym, jak i zawodowym. Nie zabrakło wśród nich przekonania o „odpowiednich sposobach” spożywania whisky.

W pierwszym etapie kampanii w kanałach social media marki zostanie opublikowany manifest „Tak to robię” demonstrujący, że istnieją różne interpretacje i wyobrażenia dotyczące takich aspektów, jak kariera zawodowa czy spędzania wolnego czasu. Zostanie także przeprowadzona m.in. aktywacja konsumencka. Zaplanowano współpracę z influencerami oraz inne działania na profilu marki na Facebooku. Kampania promocyjna będzie trwała przez najbliższy rok.

Kreacją i strategią zajęła się agencja VMLY&R. Komunikację PR prowadzi agencja MSL.

  • 1
Ballantine’s

Ballantine’s rozpoczął kampanię „Tak to robię”

28 września 2020