2 1 0 0 0 20.10.2022Super-Pharm z pierwszą w swojej historii kampanią wizerunkowąKampania Super-Pharm pod hasłem „Każdy jest Inny. Każdy jest Super” ma podkreślić pozycjonowanie sklepów marki jako miejsc, w których każdy może poczuć się dobrze i znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty. Niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.
0 18 0 0 0 20.10.2022#ToTylkoPłeć. Przedsiębiorcze Polki o (nie)równości w biznesieKampania #ToTylkoPłeć to inicjatywa polskich bizneswomen, które, we współpracy z Centrum Praw Kobiet, chcą zwrócić uwagę na nadal istniejące nierówności ze względu na płeć na polskim rynku pracy.
0 2 0 0 0 20.10.2022IndaHash przejęta przez ArabyAdsPlatforma do automatyzacji współpracy z influencerami IndaHash podpisała umowę na objęcie pakietu kontrolnego spółki przez firmę z sektora adtech w regionie MENA – ArabyAds. Twórcy wywodzącej się z Polski platformy dołączą do zespołu zarządzającego ArabyAds i nadal będą kierować działalnością IndaHash.
0 1 0 0 0 19.10.2022Corporate Sustainability Reporting Directive – firmy, nawet te ze strategią ESG, nie są na nią gotoweFirmy wdrażają strategie ESG, ale nie są gotowe na raportowanie CSRD. To ogólny wniosek z raportu firmy Colliers na temat stanu wdrożenia polityk i czynników pozafinansowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru nieruchomości i inwestycji.
1 2 0 0 0 19.10.2022„Zrzuta albo psikus” – kampania na rzecz Kryzysowego Oddziału RatunkowegoGrupa dzieci w przebraniach halloweenowych, zamiast o cukierki, prosi o wsparcie zbiórki na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego przy ul. Dobrej 5 w Warszawie. Miejsce ma stać się punktem wsparcia dla młodych osób cierpiących na depresję czy tych potrzebujących najpilniejszej pomocy psychologicznej. 15 października ruszył pierwszy etap kampanii.
1 4 0 0 0 19.10.2022Unique – karty kredytowe z NFT od Banku Pekao i MastercardBank Pekao SA tokenizuje sztukę. NFT z elementami kompozycji malarskiej Rafała Bujnowskiego będą powiązane z 440 kartami płatniczymi Unique wprowadzonymi wspólnie z Mastercard. Każda z kart na awersie będzie miała nadrukowany fragment obrazu „Ściana pracowni”, z którym będzie powiązany niewymienialny token.
1 3 0 0 0 19.10.2022Brooklyn Pilsner promowany przez polskich influencerówBrooklyn – lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium została wprowadzona do dystrybucji latem tego roku. Jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Jorku, która tętni różnorodnością i jest uważana za kolebkę wielu stylów oraz trendów od hip-hopu po street art. Na Brooklyn poleciało trzech influencerów, by pokazać go swoimi oczami. To raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojciech Łozowski i stand-uper – Kacper Ruciński.
0 4 0 0 0 19.10.2022„Dzięki, rośliny!” Kampania Flower Council of Holland„Dzięki, rośliny!” to polska odsłona akcji „Thanks Plants”, prowadzonej przez Flower Council of Holland. Ta niderlandzka agencja promocyjna od kilku lat przypomina mieszkańcom kolejnych krajów, jak wiele robią dla nas rośliny doniczkowe.
0 3 0 0 0 19.10.2022Burger na Kilimandżaro: Uber Eats z rekordem świataUber Eats razem z brytyjską fundacją The Standing Tall Foundation pobił rekord świata w dostawie burgerów na najwyższą wysokość na lądzie. Burger został dostarczony na szczyt Kilimandżaro, czyli na 5895 m n.p.m. Kurierem, który podjął się tego zadania, był weteran wojny w Afganistanie – Andy Reid.
1 7 0 0 0 19.10.2022Maciej Musiał z tatą w kolekcji Reserved Premium QualityW Reserved pojawiła się nowa kolekcja Premium Quality Men Autumn 2022. Promuje ją sesja i wideo, w którym Maciej Musiał nie tylko wystąpił przed kamerą, ale i był reżyserem. W materiale towarzyszy mu jego tata – aktor Andrzej Musiał. Obaj mają na sobie ubrania z najnowszej kolekcji.