IndaHash przejęta przez ArabyAds
  • 0
  • 2
20.10.2022

IndaHash przejęta przez ArabyAds

Platforma do automatyzacji współpracy z influencerami IndaHash podpisała umowę na objęcie pakietu kontrolnego spółki przez firmę z sektora adtech w regionie MENA – ArabyAds. Twórcy wywodzącej się z Polski platformy dołączą do zespołu zarządzającego ArabyAds i nadal będą kierować działalnością IndaHash.

IndaHash powstała w 2016 r. Rozwija się na polskim rynku i na arenie międzynarodowej. Zrealizowała kampanie marketingowe na 115 rynkach dla ponad 600 marek. W tym m.in. dla takich brandów jak Adidas, Danone, Coca-Cola, McDonald’s, Samsung czy Ikea. Firma ma zespoły w Dubaju, Dżakarcie, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie, Singapurze i Warszawie.

Przejęcie nastąpiło po zamknięciu przez ArabyAds rundy finansowania o wartości 30 mln dol. Firma już wcześniej zapowiadała, że pozyskane środki przeznaczy na globalną ekspansję i przejęcia innych podmiotów branżowych.

– Jesteśmy dumni, że możemy połączyć nasze siły z globalną firmą znaną z ogromnych możliwości i skuteczności swojej platformy. Ten strategiczny ruch umożliwi nam dalsze budowanie długoterminowej wartości dla naszych partnerów i interesariuszy. Zapewni nam także solidną pozycję na nowych rynkach, gdzie IndaHash jest już dominującym graczem – skomentował transakcję Mahmoud Fathy, CEO i co-founder ArabyAds.

– Dwa lata temu postanowiłam związać swoje życie prywatne z Dubajem. Stało się jasne, że nasze tutejsze biuro staje się znaczącym centrum biznesowym. Teraz stawiamy kolejny krok w regionie. Cieszę się, że tę nową podróż możemy rozpocząć z ArabyAds. Spotkaliśmy się w dogodnym czasie – rynek adtech jest w pełni rozkwitu. Wierzę, że połączenie naszego doświadczenia branżowego, wiedzy i jakościowego przywództwa z różnorodnością geograficzną oraz możliwościami naszej platformy jest znakomitym posunięciem. Takim, które wkrótce przyniesie nam bezprecedensowy sukces – podkreśliła Barbara Sołtysińska, współtwórczyni i prezes IndaHash.

  • 2
IndaHash przejęta przez ArabyAds

Wywodząca się z Polski platforma influencer marketingu przejęta przez ArabyAds

IndaHash przejęta przez ArabyAds

Barbara Sołtysińska, prezes IndaHash

19 października 2022

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2022

Brooklyn Pilsner promowany przez polskich influencerów

Brooklyn – lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium została wprowadzona do dystrybucji latem tego roku. Jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Jorku, która tętni różnorodnością i jest uważana za kolebkę wielu stylów oraz trendów od hip-hopu po street art. Na Brooklyn poleciało trzech influencerów, by pokazać go swoimi oczami. To raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojciech Łozowski i stand-uper – Kacper Ruciński.