Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty - Marketing przy Kawie
Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymentyJeśli nie na zysk, postaw na eksperymentyJeśli nie na zysk, postaw na eksperymentyJeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty
Skoro ogłaszasz promocję, naucz się z niej czegoś o konsumentach (fot. Pixabay)

Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty

Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Promocje cenowe to bardzo popularna metoda osiągania wzrostu sprzedaży. Efektem można się pochwalić w raportach krótkoterminowych, ale wiążą się z nim straty, choć mniej wymierne. Krótkotrwałe obniżenie ceny wpływa na długotrwały spadek innych postrzeganych wartości marki. Mimo wszystko promocje mogą posłużyć głębszemu zrozumieniu własnych klientów i znalezieniu sposobów, by powalczyć o nich na innych polach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja