Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymentyJeśli nie na zysk, postaw na eksperymentyJeśli nie na zysk, postaw na eksperymentyJeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty
Skoro ogłaszasz promocję, naucz się z niej czegoś o konsumentach (fot. Pixabay)

Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty

Jeśli nie na zysk, postaw na eksperymenty
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Promocje cenowe to bardzo popularna metoda osiągania wzrostu sprzedaży. Efektem można się pochwalić w raportach krótkoterminowych, ale wiążą się z nim straty, choć mniej wymierne. Krótkotrwałe obniżenie ceny wpływa na długotrwały spadek innych postrzeganych wartości marki. Mimo wszystko promocje mogą posłużyć głębszemu zrozumieniu własnych klientów i znalezieniu sposobów, by powalczyć o nich na innych polach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się