Dobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’sDobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’sDobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’sDobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’s
Nie każdy typ influencera dobrze rokuje na przyszłość współpracy (fot. Pixabay)

Dobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’s

Dobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’s
Aleksandra Piguła

Aleksandra Piguła

-

influencers relations manager, WebTalk

Aleksandra Piguła

Aleksandra Piguła

influencers relations manager
WebTalk

Związana od lat ze światem digitalu i marketingu, a od 4 lat w szczególności ze sferą influencerów. Jej misją jest dbanie o dobre praktyki oraz edukowanie klientów w obszarze influencer marketingu. Z wielką świadomością angażuje do kampanii twórców, którzy niosą ze sobą pewną wartość i są autentyczni.

Influencer marketing jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów digital marketingu. Niewiele osób nie kojarzy żadnego influencera czy też celebryty, który influencerem się stał. Współpraca z nimi dla wielu marek stanowi możliwość skutecznego promowania się. A sami twórcy? Czy mogą na tym tylko zyskiwać? Nie – i dlatego przyjrzymy się tutaj kilku czyhającym na nich zagrożeniom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja