„Jeden dzień – wart całe życie”. Kampania na temat samobójstw wśród młodzieży - Marketing przy Kawie
„Jeden dzień – wart całe życie”. Kampania na temat samobójstw wśród młodzieży
  • 1
  • 3
11.09.2018

„Jeden dzień – wart całe życie”. Kampania na temat samobójstw wśród młodzieży

10 września wystartowała kampania społeczna „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… Jestem. Celem jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę samobójstw wśród młodzieży oraz zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 września 2018