„Zrzuta albo psikus” – kampania na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego
  • 1
  • 2
19.10.2022

„Zrzuta albo psikus” – kampania na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego

Grupa dzieci w przebraniach halloweenowych, zamiast o cukierki, prosi o wsparcie zbiórki na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego przy ul. Dobrej 5 w Warszawie. Miejsce ma stać się punktem wsparcia dla młodych osób cierpiących na depresję czy tych potrzebujących najpilniejszej pomocy psychologicznej. 15 października ruszył pierwszy etap kampanii.

Twórcami Kryzysowego Oddziału Ratunkowego są psycholodzy działający w ramach Fundacji Zobacz… Jestem. Organizacja zajmuje się pomocą dzieciom i młodzieży z problemami emocjonalnymi. Prowadzi działania edukacyjne i wspiera rodziców, nauczycieli oraz instytucje. W ramach projektu „Zrzuta albo psikus” powstała strona: zrzutaalbopsikus.pl. Fundusze na Kryzysowy Oddział Ratunkowy są zbierane na stronie: Zrzutka – Kryzysowy Oddział Ratunkowy.

Spoty wideo pojawiły się w komunikacji miejskiej w Warszawie i na kanałach lifestyle’owych Canal+. Są też działania w internecie i social mediach oraz na platformie Librus.

Szacuje się, że około 4% dzieci w wieku przedszkolnym, 8% w szkołach podstawowych i 20% dzieci w szkołach ponadpodstawowych choruje na depresję. To aż pięcioro dzieci w przeciętnej licealnej klasie. Depresja to bardzo poważna choroba. Jej objawy upośledzają funkcjonowanie i rozwój młodego człowieka. Znacząco zwiększa ryzyko samobójstwa.

W 2021 r. w Polsce 471 osób w wieku od 6. do 24. roku życia popełniło samobójstwo. Sto dwadzieścia siedem z tych osób nie ukończyło nawet 18 lat. Młode osoby w kryzysie nie mogą czekać. Chcemy wykorzystać zwyczaj dziecięcej, halloweenowej zbiórki, żeby zgromadzić środki na Kryzysowy Oddział Ratunkowy. To pierwsze takie miejsce w Polsce, w którym dzieci i młodzież będą mogli dostać wsparcie emocjonalne bez wcześniejszego umawiania się na wizytę – mówi Danuta Wieczorkiewicz, prezes Fundacji Zobacz… Jestem.

Akcja powstała w ramach współpracy fundacji z agencją Havas Creative Group oraz Havas Media Group.

  • 2
Kampania „Zrzuta albo psikus”

Kampania „Zrzuta albo psikus” – przed Halloween

Kampania „Zrzuta albo psikus”

 

 

 

19 października 2022

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2022

Brooklyn Pilsner promowany przez polskich influencerów

Brooklyn – lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium została wprowadzona do dystrybucji latem tego roku. Jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Jorku, która tętni różnorodnością i jest uważana za kolebkę wielu stylów oraz trendów od hip-hopu po street art. Na Brooklyn poleciało trzech influencerów, by pokazać go swoimi oczami. To raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojciech Łozowski i stand-uper – Kacper Ruciński.