„Zrzuta albo psikus” na ratunek młodym w kryzysie - Marketing przy Kawie
„Zrzuta albo psikus” – kampania na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego
  • 1
  • 2
19.10.2022

„Zrzuta albo psikus” – kampania na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego

Grupa dzieci w przebraniach halloweenowych, zamiast o cukierki, prosi o wsparcie zbiórki na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego przy ul. Dobrej 5 w Warszawie. Miejsce ma stać się punktem wsparcia dla młodych osób cierpiących na depresję czy tych potrzebujących najpilniejszej pomocy psychologicznej. 15 października ruszył pierwszy etap kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2022

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2022

Brooklyn Pilsner promowany przez polskich influencerów

Brooklyn – lagerowa marka Carlsberg Polska w segmencie piw premium została wprowadzona do dystrybucji latem tego roku. Jest inspirowana wielokulturową dzielnicą Nowego Jorku, która tętni różnorodnością i jest uważana za kolebkę wielu stylów oraz trendów od hip-hopu po street art. Na Brooklyn poleciało trzech influencerów, by pokazać go swoimi oczami. To raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojciech Łozowski i stand-uper – Kacper Ruciński.