Super-Pharm z pierwszą w swojej historii kampanią wizerunkową
  • 2
  • 1
20.10.2022

Super-Pharm z pierwszą w swojej historii kampanią wizerunkową

Kampania Super-Pharm pod hasłem „Każdy jest Inny. Każdy jest Super” ma podkreślić pozycjonowanie sklepów marki jako miejsc, w których każdy może poczuć się dobrze i znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty. Niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty, w których występują osoby reprezentujące grono klientów marki. Wśród nich jest influencerka branży beauty – Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana jako Maxineczka.

Bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu – produktach eko, do włosów, dermokosmetykach, perfumach czy kosmetykach do makijażu. Kontrast między urodą, charakterem oraz potrzebami postaci podkreśla otwartość marki na różnorodność. Ponadto dzięki ujęciom z procesu robienia zakupów w sklepach stacjonarnych, w aplikacji czy online spot ma podkreślać omnikanałowy charakter sieci. Całość spina cover utworu „I love rock’n’roll”.

– Dotychczas nasza komunikacja marketingowa opierała się głównie na promocjach cenowych. Czuliśmy, że choć jest to ważne, nie odzwierciedla naszych wartości, kultury organizacyjnej czy postawy. Tego, w co wierzymy jako Super-Pharm i kim chcemy być dla naszych klientów i pracowników – mówi Magdalena Albińska, marketing director Super-Pharm.

Od 17 października spoty pojawiają się w stacjach Grupy TVN, Polsat oraz na tematycznych kanałach TVP. Ponadto w przestrzeni outdoorowej przez cały listopad będą widoczne plakaty z motywem graficznym kampanii. Grafiki trafią na backlighty w dużych miastach w Polsce oraz na siatki wielkoformatowe w Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach.

Kreację przygotowała agencja Bardzo. Zakup mediów tradycyjnych powierzono agencji Wavemarker, a mediów digitalowych agencji MasterMind.

  • 1
Super-Pharm z pierwszą w swojej historii kampanią wizerunkową

Super-Pharm z pierwszą w swojej historii kampanią wizerunkową

20 października 2022

19 października 2022