0 1 0 0 0 23.09.2022Pokolenie Z i milenialsi najbardziej otwarci na innowacyjne finanse – badanie Mastercard New Payment Index 2022Polacy coraz częściej i chętniej korzystają z nowoczesnych form płatności. Znają i używają na co dzień takich rozwiązań jak karty wirtualne, płatności biometryczne, BNPL („Kup teraz płać później”) czy otwarta bankowość. Tak wynika z globalnego badania konsumenckiego Mastercard New Payments Index.
0 3 0 0 0 23.09.2022Reklamy organizacji publicznych najbardziej negatywnie odbierane na Facebooku – badanie SotrenderaCzy reklama na Facebooku zawsze się opłaca? I czy inwestowanie w taką formę promocji zawsze pozytywnie wpływa na wizerunek marki i przynosi oczekiwane rezultaty? Tylko 24% wszystkich komentarzy reklamowych na Facebooku ma wydźwięk pozytywny, a 16% negatywny. Pozostałe 60% komentarzy charakteryzuje się neutralnym sentymentem.
1 2 0 0 0 23.09.2022Piotr „Izak” Skowyrski w reklamie AntybatonaWystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Oprócz odświeżenia spotu marka postawiła na wejście w świat gamingu i współpracę z topowym polskim streamerem gamingowym.
1 3 0 0 0 23.09.2022Gwiazdy przypominają o samobadaniu piersi w 11. edycji akcji Dotykam=Wygrywam20 września została zainaugurowana kampania Dotykam=Wygrywam. Promuje ona profilaktykę raka piersi i noszenie dopasowanego biustonosza.
0 1 0 0 0 23.09.2022Salesforce i WhatsApp ogłosiły partnerstwoSalesforce zaoferuje zautomatyzowane i zintegrowane z firmowymi platformami biznesowymi rozwiązanie wykorzystujące WhatsApp jako nadrzędną formę interakcji z klientami.
0 5 0 0 0 22.09.2022Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin – badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy odzwyczaili się od chodzenia do kin – wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdalenę Sobocińską, prof. UEW.
0 2 0 0 0 22.09.2022Publicis tworzy nową agencję YottaPublicis tworzy agencję Yotta zajmującą się doradztwem i wdrożeniami rozwiązań związanych z danymi i technologią. Dyrektorką generalną jest Anna Sakowicz, chief data & analytics officer w Publicis Groupe.
1 1 0 0 0 22.09.2022Influencerzy grają w paintball w wyzwaniu Lecha FreeEkipa Lecha Free i gracze Polskiej Ligi Esportowej wzięli udział w Lech Free Challenge. Marka przeniosła gaming do świata rzeczywistego. Zaprosiła influencerów do strzelania do siebie w zawodach paintballowych.
1 3 0 0 0 22.09.2022„Ożywieni” zaginieni na telebimach – sztuczna inteligencja w akcji Fundacji Itaka i Screen NetworkPublikacje z wizerunkami osób poszukiwanych przez Fundację będą eksponowane na ponad 20 tys. ekranów Screen Network w całej Polsce. Twórcy akcji wykorzystali algorytmy sztucznej inteligencji, aby przykuć uwagę przechodniów i wspomóc poszukiwania zaginionych osób.
0 4 0 0 0 22.09.2022Fundusz Żubra kupuje ziemię pod siedliska dla susła moręgowanegoFundusz Żubra pomaga przywrócić populację susła moręgowanego po trzydziestu latach nieobecności. Przeznacza 150 tys. zł na zakup terenów pod nowe siedliska gryzonia.