1 1 0 0 0 31.01.2017Alkohole a sposoby spędzania wolnego czasu przez Polaków – wyniki badania SW ResearchUlubionym napojem alkoholowym Polaków jest piwo – wynika z badania zrealizowanego przez SW Research. Równocześnie osoby, które wskazały ten alkohol, deklarują, że czas wolny najczęściej spędzają na oglądaniu telewizji.
0 1 0 0 0 31.01.2017Stabilizacja nastrojów społecznych Polaków w styczniu 2017 r.W styczniu 2017 r. optymizm konsumentów utrzymał się na poziomie z grudnia 2016 (97,81 względem 98,02) – pokazuje analiza Ipsosu. Także wskaźniki klimatu gospodarczego i oceny bieżącej sytuacji społeczno-gospodarczej są stabilne. Osiągają odpowiednio wartości: 90,1 i 94,25 pkt. O prawie 3 pkt, do wartości 98,78 spadł natomiast wskaźnik oczekiwań.
0 1 0 0 0 31.01.2017Polski Związek Piłki Nożnej i Vistula Group przedłużają kontraktVistula Group poinformowała o przedłużeniu o 2 lata umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której producent odzieży jest oficjalnym partnerem PZPN. Zawodnicy reprezentacji Polski oraz przedstawiciele polskiej federacji nadal będą ubrani w garnitury marki.
0 1 0 0 0 31.01.2017Polskie marki na YouTube w 2016 r. – raport MuseOd kilku lat nieprzerwanie najlepiej na YouTube radzi sobie branża muzyczna. Step Records oraz ProstoTV to najlepsze polskie kanały marek w serwisie – pokazuje raport Muse. Przewaga nad pozostałymi firmami wynika głównie z charakteru publikowanych treści, które są wielokrotnie wyświetlane przez użytkowników serwisu.
0 1 0 0 0 31.01.2017Twitter w Polsce – podsumowanie 2016 r. według SotrenderaTwitter w Polsce nie ma lekko – twierdzi Sotrender. Mimo coraz lepszego zrozumienia platformy nadal często spotyka się opinie, że jest to tylko medium dziennikarzy, polityków i blogerów. Jak podkreśla firma, mówienie o zmierzchu serwisu byłoby jednak przesadą.
0 1 0 0 0 31.01.2017Mitsubishi Motors Polska z agencją social mediaPolski oddział koncernu Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z agencją Kalicińscy.com. Zajmie się ona strategią i realizacją działań komunikacyjnych oraz reklamowych w kanałach social media producenta samochodów.
0 1 0 0 0 30.01.2017Operator Premium Mobile będzie promował się onlinePremium Mobile, wirtualny operator telefonii komórkowej działający w sieci Plus, nawiązał współpracę z agencją content performance Form Up.
0 3 0 0 0 30.01.2017Baby boom celebrytek – analiza PSMMNa ciąży i macierzyństwie można sporo zarobić, a „marketing ciążowy” przeżywa prawdziwy rozkwit. Z którą przyszłą mamą najbardziej opłaca się współpracować markom? Press-Service Monitoring Mediów sprawdził popularność medialną dziesięciu polskich i zagranicznych celebrytek spodziewających się dziecka.
1 1 0 0 0 30.01.2017Volvo słowami filozofa zachęca do przemyślenia życiowych priorytetów (wideo)W spocie „The Get Away Car” marka Volvo przywołała słowa brytyjskiego filozofa Alana Wattsa. W niespełna 3-minutowym filmie promującym model V90 Cross Country można usłyszeć nagranie wykładu „Live Fully Now” z 1959 r.
0 1 0 0 0 30.01.2017Positionly i Monitori łączą się w Unamo i tworzą platformę dla e-marketerówZ początkiem 2017 r. Positionly, start-up oferujący narzędzia do monitorowania SEO i wsparcia analizy UX, połączył siły z Monitori – platformą do monitoringu social media oraz Internetu. Pod szyldem Unamo firmy oferować będą zestaw narzędzi do prowadzenia działań e-marketingowych.