1 1 0 0 0 26.12.2020Ahmad Tea London w emocjonalnym filmie przypomina o tym, co najważniejszeW filmie reklamowym marka herbaty zwraca uwagę na to, jak pandemia zmieniła nasze relacje i wypłynęła na życie osób starszych. Spot można obejrzeć w kanale marki na YouTube.
1 5 0 0 0 26.12.2020Czy „Tradycyjne Podhale” to łamanie ustaw i przemoc w rodzinie? Kobiety walczą o przyjęcie uchwały antyprzemocowej w ZakopanemRada Miasta Zakopane od dziewięciu lat łamie prawo, nie przyjmując uchwały antyprzemocowej. Strajk Kobiet Podhale przypomina o tym serią bannerów pod wspólnym szyldem „Tradycyjne Podhale”. Można na nich przeczytać m.in.: „Kochany Mikołaju! Na Święta chciałbym, żeby tata przestał na nas krzyczeć i bić mamusię”.
1 9 0 0 0 26.12.2020Iga Świątek, gamerzy i definicja szczęścia – Szlachetna Paczka podsumowuje tegoroczną kampanięEventy online, paczki ambasadorów, akcje z partnerami biznesowymi dały rezultat w postaci ponad 14 tysięcy obdarowanych rodzin. Łączna wartość przekazanego wsparcia przekroczyła 51 mln zł. Mimo wyjątkowo trudnego roku Szlachetna Paczka kolejny raz dotarła z pomocą do najbardziej potrzebujących.
1 1 0 0 1 25.12.2020McDonald’s sypał śniegiem z drona na mieszkańców Szczecina. To akcja „Lepsza strona zimy”McDonald's zaskoczył mieszkańców Szczecina, którzy złożyli zamówienie na Burgery Drwala z dostawą do domu. Oprócz burgera przed drzwiami zastali iście zimową aurę. Wszystko w ramach akcji „Lepsza strona zimy”, którą sieć przygotowała dla swoich klientów.
0 3 0 0 0 25.12.2020Co trzeci Polak twierdzi, że fale zachorowań na Covid-19 będą powracać, 40% zamierza się zaszczepićNastroje Polaków w czasie drugiej fali epidemii koronawirusa nie są optymistyczne. 66% Polaków odczuwa niepokój z powodu pandemii, w tym 38% obecnie ma większe obawy niż wiosną. Obawy dotyczą zarówno obszaru zdrowia, jak i sytuacji ekonomicznej w Polsce. Badanie serwisu PoradnikZdrowie.pl i Instytutu Badawczego Pollster.
0 1 0 0 0 25.12.2020P&G wybrał Performics do regionalnej obsługi kampanii searchowychKoncern Procter & Gamble wybrał w przetargu agencję marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, do obsługi kampanii SEM. Współpraca będzie obejmowała witryny dwunastu marek z portfolio koncernu oraz serwisy korporacyjne działające na dziesięciu rynkach CE.
0 1 0 0 0 25.12.2020Oficjalny sklep Lego w Warszawie zostanie otwarty w czerwcu 2021 r.Na czerwiec 2021 r. Grupa Lego zaplanowała otwarcie swojego pierwszego oficjalnego sklepu w Warszawie. Zlokalizowany będzie w centrum handlowym Westfield Arkadia.
2 2 0 0 0 25.12.2020Muzyka elektroniczna Zamilskiej w kampanii edukacyjnej o elektrośmieciachRuszyła kampania edukacyjna EkoElectro. Jej celem jest zwiększenie wśród młodych ludzi świadomości na temat prawidłowego postępowania z elektrośmieciami. Do współpracy zaangażowano artystkę muzyki elektronicznej – Zamilską, która na potrzeby kampanii stworzyła nowy utwór muzyczny. Można go posłuchać w trakcie rozmowy z botem w Messengerze.
0 1 0 0 0 25.12.2020Stada wybiera Mediaplus do obsługi wszystkich swoich marekKoncern medyczny Stada wybrał do obsługi wszystkich swoich marek dom mediowy Mediaplus. Stada jest producentem takich leków jak Cholinex, Orofar czy Nizoral, a także wyrobów medycznych i suplementów diety,
4 6 0 0 0 25.12.2020Perea, Katosu, Klaudia Cukier Puder – influencerki intensywnie promują maseczki MedihealLider maseczek w płachcie w Korei, marka Mediheal prowadzi kampanię reklamową online. Istotnym jej elementem jest influencer marketing na Instagramie, Youtube oraz na blogach. Biorą w nim udział m.in. Katosu, Tamara Gonzalez Perea, Viva a Viva i Klaudia Cukier Puder. W kampanii wykorzystane zostaną także filmy przygotowane przez Agnieszkę Zielińską Skin Ekspert.