0 1 0 17.08.2023Drugi etap kampanii Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy” – konkurs i loteria promocyjnaDruga edycja ogólnopolskiej akcji „Wygrywamy zaczyna się od Wy” składa się z konkursu Fundacji Lotto im. Haliny Konopackiej oraz loterii promocyjnej. Twarzą akcji ponownie jest kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej, Robert Lewandowski. Od 17 sierpnia do 18 września można zagłosować na dofinansowanie wybranego obiektu sportowego lub kulturalnego w swojej okolicy.
0 2 0 17.08.2023Lidl Polska założył profil na SpotifySieć sklepów Lidl podkreśla, że jej kanał na Spotify ma przede wszystkim inspirować i towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Utworzone na koncie playlisty starano się dopasować do każdej okazji. Na koncie marki pojawią się klasyczne ścieżki muzyczne, jak i te dopasowane do marek własnych Lidla czy tygodni tematycznych. Będą również muzyczne wybory ambasadorów marki.
0 2 0 17.08.2023Powstały figurki Bratz x Kylie inspirowane Kylie JennerWspółpraca z Kylie Jenner to pierwsza gwiazdorska kooperacja marki zabawek Bratz (MGA Entertainment). Na rynek (również w Polsce) trafią miniaturowe figurki inspirowane celebrytką.
2 1 0 17.08.2023Tomasz Kot w kampanii „przelewów na numer telefonu Blik”„Zamiast słuchać wymówek, rozlicz się tu i teraz – błyskawicznym przelewem na numer telefonu Blik”. To motyw przewodni nowej kampanii Blika z ambasadorem marki Tomaszem Kotem w roli głównej.
0 0 0 17.08.2023Agencja Cape Morris uruchamia dział employer brandingAgencja Cape Morris uruchamia dział specjalizujący się w komunikacji employer brandingowej. To odpowiedź na rosnące potrzeby rynku w zakresie budowania marki pracodawcy.
0 1 0 17.08.2023Województwo śląskie wybrało agencję Aplan MediaAplan Media wygrała przetarg na opracowanie i realizację kampanii, której celem jest promowanie województwa śląskiego jako atrakcyjnego miejsca do życia.
0 1 0 17.08.2023IAB Polska publikuje poradnik „SEMbook 2023”Grupa Robocza SEM działająca przy IAB Polska opublikowała „SEMbook 2023: Porady i case studies od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB Polska z zakresu SEO i PPC”. Jest to zbiór dobrych praktyk, porad i studiów przypadków. Publikacja dostępna jest do pobrania bezpłatnie na stronie internetowej IAB Polska.
0 5 0 17.08.2023„Łódź w Wenecji” – kampania popularyzująca wystawę Stefana Krygiera w WenecjiW CREA Cantieri del Contemporane w Wenecji odbyła się wystawa prac malarza, grafika i architekta Stefana Krygiera (1923–1997). Towarzyszyła jej kampania w Polsce, która zachęcała do odwiedzania wystawy.
0 2 0 16.08.2023Kampania „Mak na TikToku” otwiera oficjalny kanał marki na platformie16 sierpnia wystartowała kampania „Mak na TikToku”. Rozpoczyna ona stałą komunikację McDonald’s Polska na TikToku. Na profilu marki pojawiać się będą proste i żartobliwe przekazy. Do kampanii zaproszono influencerów, którzy wyróżniają się swoim dowcipnym stylem.
0 3 0 16.08.2023Nastolatki czerpią wiedzę o finansach z TikToka i YouTube’aGłównym źródłem wiedzy finansowej młodszych nastolatków jest dom i szkoła, a starszych TikTok i YouTube. Niemal połowa nastolatków w wieku 12–15 lat uważa, że ich wiedza o finansach jest mała. Jednak 80 proc. z nich wie, czym jest inflacja – wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Santander Bank Polska.