0 3 0 0 0 14.10.2022Marketplaces generują 48% całkowitej wartości zakupów online Polaków – badanie Google i EuromonitoraWedług nowego badania przeprowadzonego przez Euromonitor 48% całkowitej wartości zakupów e-commerce to zakupy w ramach elektronicznych platform sprzedażowych (marketplaces). Polacy wybierają marketplaces głównie ze względu na szybką dostawę i odpowiednią cenę. Wśród topowych platform znalazły się: Allegro (39%) i Aliexpress (3%).
3 3 0 0 0 14.10.2022Parówki dobre na prezent, randkę i urlop all inclusive? Dolina Dobra kontynuuje kampanięMarka z branży mięsnej, Dolina Dobra kontynuuje kampanię promującą jej Parówki Dobre. Przedstawiła już swego brand hero – Gospodarza i wyjaśniła, dlaczego podjadanie dziecku parówek przed położeniem ich na talerzu jest w sumie zrozumiałe. Teraz pokazuje swój produkt w kolejnych sytuacjach.
1 1 0 0 0 14.10.2022Konsumenci kwestionują zaangażowanie firm – powstaje raport „Dobry biznes” ARC Rynek i OpiniaFirmy coraz częściej mówią o swoim zaangażowaniu w odpowiedzialny biznes. Mimo to wyniki badania ARC Rynek i Opinia wskazują, że zdaniem dużej części konsumentów nie jest to zaangażowanie wystarczające. Dotyczy to zarówno tych przedsiębiorstw, które mogą pochwalić się konkretnymi rozwiązaniami z tego zakresu, jak i tych, które do tej pory nie angażowały się w zrównoważony biznes.
0 1 0 0 0 13.10.2022Netflix otwiera pop-up store z produktami z serialiNetflix otworzył w centrum handlowym w Los Angeles tymczasowy sklep stacjonarny z limitowanymi produktami ze świata swoich seriali. Do nabycia są m.in.: bluza Palace Arcade z serialu „Stranger Things” czy kolekcjonerskie figurki Funko ze „Squid Game”.
1 1 0 0 0 13.10.2022To nie jest robota dla głupich. O jakiej mowa?25 września obchodzony był Dzień Budowlańca. Z tej okazji w kanale Superwykonawca na YouTube ukazał się film „Rockwool: Dziękujemy naszym Wykonawcom”. W spocie marka stara się przełamać krzywdzący stereotyp wykonawców w Polsce. Do 3 października materiał doczekał się miliona wyświetleń.
1 3 0 0 0 13.10.2022Druga edycja kampanii employer branding marki SinsayNa początku tego roku LPP uruchomiło internetową kampanię employer-brandingową, zachęcającą do podjęcia pracy w Sinsay. Właśnie rusza druga jej edycja. Ta ma na celu pokazanie możliwości rozwoju w najszybciej rozwijającej się obecnie marce odzieżowej LPP.
0 2 0 0 0 13.10.2022Iga Krefft – Ofelia trzecią ambasadorką inicjatywy „Czujesz Klimat?” RossmannaWokalistka, aktorka i kompozytorka Iga Krefft jest kolejną ambasadorką akcji Rossmanna „Czujesz Klimat?”. Wspólnie z pozostałymi ambasadorami, Arturem Rojkiem i Marcinem Kydryńskim przekonuje, że nawet małe codzienne wybory, także podczas zakupów, mają wpływ na planetę.
0 1 0 0 0 13.10.2022OS3 dołącza do Grupy One HouseAgencja komunikacji marketingowej One House i agencja strategiczno-kreatywna OS3 współpracują już od blisko trzech lat. Właściciele i członkowie zarządów obu agencji zdecydowali o trwalszej integracji. One House przejmuje większościowy pakiet udziałów w OS3. Transakcja ta ma służyć przede wszystkim klientom obu agencji, tak aby uzyskali wygodniejsze i efektywniejsze kosztowo wsparcie swoich projektów reklamowych.
1 2 0 0 0 12.10.2022DJ Noz w kampanii Inspired by KiaMarka Kia stale poszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych. W swojej kolejnej kampanii chce jednocześnie utrwalić się w pamięci obecnych już odbiorców, jak i dotrzeć do nowej grupy docelowej. Przekaz działań brzmi: „Movement That Inspires”.
1 4 0 0 0 12.10.2022Allegro Polecam – program afiliacyjny i kampania z influenceramiCzwórka twórców internetowych została ambasadorami najnowszej kampanii programu afiliacyjnego Allegro Polecam. Influencerzy wystąpili w spocie tłumaczącym zasady i działanie programu.