2 1 0 0 0 15.11.2022Mateusz Borek, Artur Wichniarek oraz Edward Durda w kampanii Etoto na mundialNowa kampania Etoto jest kontynuacją linii kreatywnej rozpoczętej przez markę w sierpniu. Hasło „Na grubo” nawiązuje do obecnej w ofercie bukmachera promocji potrojenia pierwszego depozytu klienta bez obrotu. W obecnej kampanii dodatkowo bonusy bez obrotu są dla wszystkich.
4 1 0 0 0 14.11.2022Ruszyła międzynarodowa, abstrakcyjna kampania Answear.comW sezonie jesienno-zimowym marka Answear pokazuje w humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób stylizacje, które można skomponować z produktów dostępnych w sklepie online.
1 2 0 0 0 14.11.2022„Wszyscy lubią masło Łaciate” – nowa kampania SM MlekpolSM Mlekpol w połowie listopada ruszyła z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Pokazuje w niej uniwersalność zastosowania masła.
1 5 0 0 0 14.11.2022„Winter manifest” – kampania zimowej kolekcji 4FMarka 4F w sezonie jesień-zima rozpoczęła kampanię „Winter Manifest”. Zachęca w niej do zabawy i aktywnego spędzania czasu.
0 2 0 0 0 14.11.2022Kampania rekrutacyjna firmy Bayer skierowana do kandydatów z branży ITKampania rekrutacyjna ma pokazać, jak innowacyjne rozwiązania tworzone przez pracowników firmy Bayer mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i realnie poprawić jakość życia ludzi.
0 1 0 0 0 14.11.2022State of Marketing – Salesforce opublikował najnowszy raportPriorytetowym obszarem dla specjalistów ds. marketingu w Polsce jest eksperymentowanie z nowymi strategiami i taktykami marketingowymi. Najpoważniejszym wyzwaniem jest nieefektywne wykorzystanie narzędzi i technologii. To najważniejsze wnioski z ósmej edycji badania przeprowadzonego przez Salesforce.
0 6 0 0 0 14.11.2022„Jesteśmy, by Ci w tym pomóc” – Ikea z kampanią skierowaną do klientów B2B„Korzyści dla twoich pracowników”, „Rób firmowe zakupy taniej” to hasła nowej kampanii sklepów sieci Ikea. Zachęca nimi właścicieli mikro-, małych i średnich firm do dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network.
4 2 0 0 0 14.11.2022„Piszemy o tym, co ma znaczenie” – nowa kampania Wyborcza.pl14 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Cztery spoty pokazują, jak serwis wyjaśnia czytelnikom aktualne wydarzenia i doradza w ważnych dla nich kwestiach.
0 4 0 0 0 14.11.2022Coca-Cola ogłosiła tegoroczną trasę ciężarówek i zachęca do wyboru ostatniego miastaW tym roku ciężarówki Coca-Coli odwiedzą 10 miejscowości. Wyznaczonymi już lokalizacjami są Płock, Bydgoszcz, Gdańsk, Rybnik, Kraków, Kielce, Łódź, Poznań oraz Ostrów Wielkopolski. Ostatnia, dziesiąta, zostanie wyłoniona przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji marki.
1 3 0 0 0 14.11.2022Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”W Warszawie pojawił się mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”. Celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat prawidłowego, regularnego pomiaru cukru we krwi.