Ruszyła międzynarodowa, abstrakcyjna kampania Answear.com
  • 4
  • 1
14.11.2022

Ruszyła międzynarodowa, abstrakcyjna kampania Answear.com

W sezonie jesienno-zimowym marka Answear pokazuje w humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób stylizacje, które można skomponować z produktów dostępnych w sklepie online.

W jesiennej odsłonie kampanii przewija się motyw wielkiego grzyba, niecodziennego wyjścia do lasu czy gry w bilard za pomocą kijków narciarskich.

Billboard sponsorski „Drzewo Portal”

Billboard sponsorski „Grzyb”

Billboard sponsorski „Bilard”

Dodatkowo w ramach kampanii został przygotowany spot promujący ofertę Magic Black Friday na Answear.com.

Kreacje pokazane w spotach korespondują ze strategią komunikacji marki Answear.com: „Lifespiration starts here, on Answear.com”.

Kampania obejmuje:

  • billboardy sponsorskie emitowane w telewizji na 10 europejskich rynkach (m.in. Polska, Rumunia, Czechy, Grecja, Cypr, Węgry);
  • kampanię digital wideo na 11 rynkach;
  • wykorzystanie nośników DOOH w największych miastach Polski, Chorwacji i Słowenii.

Za koncepcje kreatywne spotów odpowiada Feeders Agency. Produkcja została zrealizowana przez Warsaw Production z reżyserką Dominiką Podczaską. Postprodukcję obrazu i dźwięku zrealizowało studio Locomotive.

  • 1
Wielki grzyb w reklamie Answear.com

Wielki grzyb w reklamie Answear.com

14 listopada 2022