Kampania rekrutacyjna firmy Bayer skierowana do kandydatów z branży IT
  • 0
  • 2
14.11.2022

Kampania rekrutacyjna firmy Bayer skierowana do kandydatów z branży IT

Kampania rekrutacyjna ma pokazać, jak innowacyjne rozwiązania tworzone przez pracowników firmy Bayer mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i realnie poprawić jakość życia ludzi.

Celem kampanii pod hasłem „Digital for Life Science” jest także zbudowanie świadomości marki wśród ekspertów zajmujących się nowymi technologiami. Do współpracy zaangażowano m.in. podcasterów, którzy przybliżą duże projekty realizowane w Digital Hub Warsaw firmy Bayer. Działania obejmują także kampanię display, spoty na platformie VOD oraz YouTube, publikacje na portalach branżowych oraz działania w social mediach.

DHub Warsaw jest częścią globalnej organizacji, która skupia się na przyspieszeniu transformacji cyfrowej w firmie farmaceutycznej. Hub ściśle współpracuje z pozostałymi centrami IT firmy w Niemczech, USA i innych krajach.

Kreacje, produkcję kampanii oraz planowanie mediów przygotowała agencja Cape Morris.

  • 2
Bayer rekrutuje w branży IT

Bayer rekrutuje w branży IT

Bayer rekrutuje w branży IT

14 listopada 2022