Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”
  • 1
  • 3
14.11.2022

Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”

W Warszawie pojawił się mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”. Celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat prawidłowego, regularnego pomiaru cukru we krwi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2022

Reklama OOH skuteczna długoterminowo – badanie agencji MediaCom dla AMS

Kampanie OOH mają najwyższy spośród wszystkich kanałów komunikacji mnożnik długookresowy. Jest to stosunek sprzedaży dobudowanej łącznie w krótkim i długim okresie do sprzedaży dobudowanej wyłącznie w krótkim okresie. W przypadku outdooru wynosi on 3,2, przy 2,9 w odniesieniu do reklamy telewizyjnej i kinowej czy 2,5 reklam wideo w internecie. Takie wnioski wynikają z raportu opracowanego przez MediaCom Business Science Warsaw we współpracy z AMS.