Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”
  • 1
  • 3
14.11.2022

Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”

W Warszawie pojawił się mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”. Celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa na temat prawidłowego, regularnego pomiaru cukru we krwi.

Mural jest elementem kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”, prowadzonej przez Roche Diabetes Care Polska, dystrybutora glukometru Accu-Chek Instant.

Czteroletnia Helenka, 31-letni Filip i 70-letni Henryk to troje z ośmiorga bohaterów muralu. Różni ich wiek, styl życia, plany i marzenia. Łączy cukrzyca oraz czerwona kropelka krwi, nawiązująca do pomiarów poziomu cukru za pomocą glukometru. Są superbohaterami dla siebie i swoich bliskich, ponieważ każdego dnia stawiają czoła słodko-gorzkiej chorobie. To zwykli-niezwykli ludzie, którzy przypominają nam o tym, że cukrzyca nie ma metryki. Może dotknąć każdego z nas. Można się jednak z nią skutecznie mierzyć, dokonując regularnych pomiarów cukru we krwi.

W Polsce jest obecnie blisko 3 mln diabetyków

Prawie 2 mln nie wie, że choruje. Oznacza to, że wśród bliskich nam osób mogą być osoby niezdiagnozowane. Skuteczna kontrola cukrzycy to przede wszystkim samokontrola diabetyka. Dzięki niej może on prowadzić normalne, aktywne życie.

Mural na warszawskiej Pradze, przy ul. Zamoyskiego 29, można oglądać od 9 listopada. Kreacje do kampanii oraz projekt muralu przygotowało Good Looking Studio. Działania edukacyjne obejmujące social media, w tym współpracę z Influencerami, prowadzi agencja ASAP&ASAP. Działania komunikacyjne i media relations – agencja M&CC.

  • 3
Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”

Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą” (fot. Michał Dziurkowski)

Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”

fot. Michał Dziurkowski

Powstał mural w ramach kampanii „(Z)mierz się z cukrzycą”

fot. Michał Dziurkowski

14 listopada 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2022

Reklama OOH skuteczna długoterminowo – badanie agencji MediaCom dla AMS

Kampanie OOH mają najwyższy spośród wszystkich kanałów komunikacji mnożnik długookresowy. Jest to stosunek sprzedaży dobudowanej łącznie w krótkim i długim okresie do sprzedaży dobudowanej wyłącznie w krótkim okresie. W przypadku outdooru wynosi on 3,2, przy 2,9 w odniesieniu do reklamy telewizyjnej i kinowej czy 2,5 reklam wideo w internecie. Takie wnioski wynikają z raportu opracowanego przez MediaCom Business Science Warsaw we współpracy z AMS.