Druga część mundialowej kampanii STS - Marketing przy Kawie
Druga część mundialowej kampanii STS – „#12 Zawodnik”
  • 1
  • 2
2.11.2022

Druga część mundialowej kampanii STS – „#12 Zawodnik”

STS, bukmacher i sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, rozpoczął drugą część kampanii „#12 Zawodnik” na mistrzostwa świata. Potrwa ona do końca mundialu w Katarze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 listopada 2022