Druga część mundialowej kampanii STS – „#12 Zawodnik”
  • 1
  • 2
2.11.2022

Druga część mundialowej kampanii STS – „#12 Zawodnik”

STS, bukmacher i sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, rozpoczął drugą część kampanii „#12 Zawodnik” na mistrzostwa świata. Potrwa ona do końca mundialu w Katarze.

W pierwszej części, trwającej od 14 do 30 września, STS zbierał materiały zdjęciowe i wideo. Piłkarscy fani pokazywali, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski. Druga część mundialowej kampanii prezentuje spot złożony z wyselekcjonowanych materiałów.

Polscy kibice z pewnością po raz kolejny staną na wysokości zadania i w czasie mistrzostw świata w Katarze będą 12. zawodnikiem naszej reprezentacji. STS, jako oficjalny sponsor tej reprezentacji, nagradza ich za zaangażowanie i działanie. Dlatego oddaliśmy im głos w spocie. Pokazujemy, jak są ważni i jak ich wsparcie przekłada się na wyjątkową atmosferę wokół mistrzostw oraz samej reprezentacji – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer STS.

Kampania STS potrwa do końca MŚ w Katarze. Wykorzystuje formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo. Komunikacja obejmuje też aktywności w mediach społecznościowych i lokalach przyjmowania zakładów. „#12 zawodnik” jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”.

  • 2
Druga część mundialowej kampanii STS – „#12 Zawodnik”

Druga część mundialowej kampanii STS – „#12 Zawodnik”

Druga część mundialowej kampanii STS – „#12 Zawodnik”

2 listopada 2022