„Etoto. Na Grubo” – ruszyła kampania bukmachera
  • 0
  • 1
8.08.2022

„Etoto. Na Grubo” – ruszyła kampania bukmachera

Na początku sierpnia polski bukmacher Etoto ruszył z nową kampanią „Etoto. Na Grubo”. Przekaz informuje o promocji, która jest nowością na polskim rynku gier – bonusie bez obrotu.

W materiałach wideo wystąpili ambasadorzy marki Etoto: Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek. Dwóch ostatnich bohaterów wcieliło się w zawodników sumo, którzy mają uosabiać charakter promocji.

Łącznie powstało kilkanaście wariantów przekazu. Będzie można je zobaczyć w TVP, kanałach grupy Discovery i Polsat oraz na profilach bukmachera w mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja reklamowa Śmiało z Gdyni. Spoty wyprodukował dom produkcyjny High Noon.

  • 1
Kampania legalnego bukmachera Etoto

Kampania legalnego bukmachera Etoto

8 sierpnia 2022