Angażowanie pracowników w czasach niepewności - Marketing przy Kawie
Angażowanie pracowników w czasach niepewności. 5 ważnych wskazówekAngażowanie pracowników w czasach niepewności. 5 ważnych wskazówekAngażowanie pracowników w czasach niepewności. 5 ważnych wskazówekAngażowanie pracowników w czasach niepewności. 5 ważnych wskazówek
Wielu pracowników rozważa zmianę pracy. Jak zadbać o najcenniejszych? (fot. Pixabay)

Angażowanie pracowników w czasach niepewności. 5 ważnych wskazówek

Angażowanie pracowników w czasach niepewności. 5 ważnych wskazówek

Ewa Eron

-

chief operating officer , Insight Lab (Grupa Komunikacja Plus)

Ewa Eron

chief operating officer , Insight Lab (Grupa Komunikacja Plus)

Z branżą badawczą związana jest od 2007 r. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym obszarem zainteresowań są badania pracowników, w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora FMCG, usług finansowych, telekomunikacji. Realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych. W ramach obsługi firmy Amazon dostarcza wiedzy na temat potrzeb i oczekiwań potencjalnych pracowników. Na co dzień współpracuje z jedną z największych firm sektora SSC, gdzie prowadzi badania satysfakcji i potrzeb pracowników.

Przemysław Huk

-

research manager, Insight Lab (Grupa Komunikacja Plus)

Przemysław Huk

research manager, Insight Lab (Grupa Komunikacja Plus)

Z branżą badawczą związany od 2011 r. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Ma szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynków: FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z markami: Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Sygnity, Novartis, PGNiG, Kogeneracja SA, Energa, Total Money.

Zaangażowanie i satysfakcja pracowników nigdy wcześniej nie miały tak wielkiego znaczenia. W dobie Great Resignation to pracownik i jego dobre samopoczucie znalazły się w centrum uwagi rynku pracy. Największym wyzwaniem pracodawców będzie w najbliższych latach zdiagnozowanie potrzeb zespołu i mądre dostosowanie się do nich. Które obszary wymagają jednak najpilniejszych działań pracodawców? Niezbędne okazują się badania pracownicze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to