Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |
Z branżą badawczą związana jest od 2007 r. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym obszarem zainteresowań są badania pracowników, w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora FMCG, usług finansowych, telekomunikacji. Realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych. W ramach obsługi firmy Amazon dostarcza wiedzy na temat potrzeb i oczekiwań potencjalnych pracowników. Na co dzień współpracuje z jedną z największych firm sektora SSC, gdzie prowadzi badania satysfakcji i potrzeb pracowników.
Z branżą badawczą związany od 2011 r. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Ma szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynków: FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z markami: Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Sygnity, Novartis, PGNiG, Kogeneracja SA, Energa, Total Money.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |