„Piszemy o tym, co ma znaczenie” – nowa kampania Wyborcza.pl
  • 4
  • 2
14.11.2022

„Piszemy o tym, co ma znaczenie” – nowa kampania Wyborcza.pl

14 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Cztery spoty pokazują, jak serwis wyjaśnia czytelnikom aktualne wydarzenia i doradza w ważnych dla nich kwestiach.

Działania partii rządzącej, inflacja, katastrofa klimatyczna czy zdrowie psychiczne to ważne tematy współczesnego świata. Do nich właśnie odwołuje się najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl, na którą składają się cztery spoty. Można je zobaczyć na platformie YouTube, Facebooku, w serwisach VOD i na portalach horyzontalnych.

– W kampanii chcieliśmy uchwycić, jak po pandemii, w obliczu wojny i nadchodzącego kryzysu staramy się możliwie normalnie funkcjonować. A przy tym – pokazać autentyczność roli, jaką Wyborcza.pl pełni w codziennym życiu. Bo w serwisie przede wszystkim piszemy o tym, co ma znaczenie dla naszych czytelników i czytelniczek – wyjaśnia Michał Bauer, dyrektor marketingu „Wyborczej”.

Oprócz tego 14 listopada w serwisie rozpoczął się okres promocji cenowych. Działania promocyjne, które potrwają do Bożego Narodzenia, będą też kierować do przedświątecznych specjalnych ofert zakupu subskrypcji.

Kreacje reklamowe przygotował dział marketingu „Wyborczej” we współpracy z SzutSzut Studio (produkcja). Zakupu mediów dokonał dział marketingu serwisu przy wsparciu Spark Foundry.

  • 2
Wyborcza.pl z nową kampanią

Wyborcza.pl z nową kampanią

Wyborcza.pl z nową kampanią

14 listopada 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2022

Reklama OOH skuteczna długoterminowo – badanie agencji MediaCom dla AMS

Kampanie OOH mają najwyższy spośród wszystkich kanałów komunikacji mnożnik długookresowy. Jest to stosunek sprzedaży dobudowanej łącznie w krótkim i długim okresie do sprzedaży dobudowanej wyłącznie w krótkim okresie. W przypadku outdooru wynosi on 3,2, przy 2,9 w odniesieniu do reklamy telewizyjnej i kinowej czy 2,5 reklam wideo w internecie. Takie wnioski wynikają z raportu opracowanego przez MediaCom Business Science Warsaw we współpracy z AMS.