Mateusz Borek, Artur Wichniarek oraz Edward Durda w kampanii Etoto na mundial
  • 2
  • 1
15.11.2022

Mateusz Borek, Artur Wichniarek oraz Edward Durda w kampanii Etoto na mundial

Nowa kampania Etoto jest kontynuacją linii kreatywnej rozpoczętej przez markę w sierpniu. Hasło „Na grubo” nawiązuje do obecnej w ofercie bukmachera promocji potrojenia pierwszego depozytu klienta bez obrotu. W obecnej kampanii dodatkowo bonusy bez obrotu są dla wszystkich.

Kampania utrzymana jest w piłkarskim stylu. W spotach nie brakuje dynamicznych ujęć i cięć znanych z klipów sportowych. W koncepcji kreatywnej postawiono na dynamikę. Ambasadorzy marki momentami tracą głowę, a czasem mają tych głów za dużo.

Kampania będzie emitowana w telewizji oraz internecie, w tym w social mediach przez listopad i grudzień, z natężeniem w czasie trwania Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze. W kampanii wzięli udział ambasadorzy Etoto:

  • Mateusz Borek – komentator sportowy, którego usłyszymy w telewizji podczas transmisji z meczów w Katarze;
  • Artur Wichniarek – były piłkarz i ekspert sportowy;
  • Edward Durda – aktor i komentator sportowy.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Śmiało. Spot wyreżyserował Mikołaj Sadowski, a realizacją i produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.

  • 1
Mundialowa kampania Etoto

Mundialowa kampania Etoto

14 listopada 2022