Borek, Wichniarek i Durda w kampanii Etoto- Marketing przy Kawie
Mateusz Borek, Artur Wichniarek oraz Edward Durda w kampanii Etoto na mundial
  • 2
  • 1
15.11.2022

Mateusz Borek, Artur Wichniarek oraz Edward Durda w kampanii Etoto na mundial

Nowa kampania Etoto jest kontynuacją linii kreatywnej rozpoczętej przez markę w sierpniu. Hasło „Na grubo” nawiązuje do obecnej w ofercie bukmachera promocji potrojenia pierwszego depozytu klienta bez obrotu. W obecnej kampanii dodatkowo bonusy bez obrotu są dla wszystkich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 listopada 2022