„Wszyscy lubią masło Łaciate” – nowa kampania SM Mlekpol
  • 1
  • 2
14.11.2022

„Wszyscy lubią masło Łaciate” – nowa kampania SM Mlekpol

SM Mlekpol w połowie listopada ruszyła z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Pokazuje w niej uniwersalność zastosowania masła.

– W kampanii zwracamy się zarówno do przyszłych, jak i obecnych konsumentów wybierających masło Łaciate, by za pomocą atrakcyjnej komunikacji podkreślić niezwykłą wszechstronność produktu, a co za tym idzie – niezliczoną ilość sposobów na wykorzystanie go w kuchni. Jednocześnie masło to wyrób tradycyjny, łączący pokolenia, co również zostało zaakcentowane w najnowszych kreacjach – mówi Dorota Grabowska, kierownik Działu Marketingu w Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

W ramach kampanii „Wszyscy lubią masło Łaciate” konsumenci zobaczą spot telewizyjny o długości 30 sekund oraz jego 15-sekundowy skrót. Emisja odbywać się będzie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych.

Komunikację w telewizji wesprą działania digital, w ramach których marka postawi na wizerunkowe formaty opatrzone hasłem przewodnim kampanii. Działania związane z promocją masła nawiązują do komunikacji „Wszyscy lubią Łaciate”, prowadzonej przez ostatnie dwa lata dla mleka Łaciatego.

  • 2
Kampania masła Łaciate

Kampania masła Łaciate

Kampania masła Łaciate

14 listopada 2022