Espresso - Strona 235 z 5494 - Marketing przy Kawie

Espresso

29 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Gdy świat zwalnia, Europa Środkowa wciąż kupuje, nawet więcej niż rok temu. Zaskoczenie w badaniu Shopping Index za III kw. 2022

Wzrost kosztów życia, obawy geopolityczne i ograniczenia w łańcuchach dostaw nadal nie oszczędzają światowego handlu online. Według najnowszej odsłony Salesforce Shopping Index globalna sprzedaż online spadła (w ujęciu globalnym) o 2% rok do roku w trzecim kwartale 2022 r. Liczba osób dokonujących zakupów przez internet (-4%) wraz z wartością zamówień (-5%) spadła w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci na całym świecie pozostają ostrożni w wydawaniu pieniędzy – dane globalne.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.11.2022

Reklama online przyspiesza w drugim kwartale 2022 r. IAB Polska/PwC AdEx

W pierwszym półroczu 2022 wartość rynku reklamowego online osiągnęła prawie 3,2 mld zł. Odnotowała dynamikę wzrostu na poziomie 10%. Wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o ponad 300 mln zł w ujęciu rok do roku. W drugim kwartale roku tempo rozwojowe nieco przyspieszyło. Indeks wzrostu wzrósł z 8,8% zaobserwowanych w pierwszym trymestrze do prawie 12%. Przełożyło się to na półroczną dynamikę na poziomie 10,4%.

28 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2022

Opakowaniem przyszłości jest opakowanie szklane – twierdzą Friends of Glass

W ramach tegorocznego Europejskiego Tygodnia Redukcji Odpadów przeprowadzono badanie zlecone przez Europejską Federację Szkła Opakowaniowego (FEVE) na rzecz platformy konsumenckiej Friends of Glass. Wykazało ono, że ośmiu na dziesięciu Europejczyków wierzy, że opakowania szklane są materiałem przyszłości. Jest tak ze względu na ich prośrodowiskowe właściwości, a także starania hut szkła o osiągnięcie neutralności klimatycznej.

Poprzednie Następne