1 1 0 0 0 9.11.2022„Rób to, co dodaje ci błysku” – kampania marki OrbitMarka gum do żucia Orbit w swojej najnowszej aktywacji namawia do radosnego i pełnego wyrażania siebie.
8 1 0 0 0 9.11.2022Mariusz Pudzianowski jako szejk w kampanii bukmachera BetfanRuszyła kampania marketingowa Betfan, legalnego polskiego bukmachera. Firma chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy. W spotach występuje ambasador marki – Mariusz Pudzianowski.
0 9 0 0 0 9.11.2022Puma otworzyła pop-up w centrum WarszawySlow Space by Puma to nowa przestrzeń w samym sercu Warszawy. W ramach pop-upu odbywać się będą spotkania z psychoterapeutą, treningi jogi i pilatesu, weekendowe warsztaty oraz specjalistyczne konsultacje indywidualne.
1 1 0 0 0 9.11.2022Startuje kampania promująca ofertę świąteczną T-Mobile9 listopada telekom T-Mobile wprowadził ofertę świąteczną. Towarzyszy jej kampania reklamowa „Co tam w prezencie?”.
0 1 0 0 0 9.11.2022Hebe rozstrzygnęła przetarg na obsługę digitalowąSieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins) wybrała w przetargu Value Media (Group One). Agencja zajmie się całościowym wsparciem klienta w działaniach digital oraz strategią, planowaniem i zakupem mediów online.
0 2 0 0 0 9.11.2022Najsilniejsze marki w polskich mediach – badanie Top MarkaBadanie Top Marka wskazuje, że wojna w Ukrainie nie pozostaje bez wpływu na komunikację marek. Z drugiej strony to szansa na zbudowanie mocnych fundamentów i zgromadzenie wokół brandów lojalnych wobec nich osób.
1 2 0 0 0 9.11.2022Wizja przyszłości Polski w reklamie YesPierwsza para jednopłciowa, której ślubu udziela katolicki ksiądz. Najbardziej kobiecy rząd w historii zaprzysiężony. Polska najbezpieczniejszym krajem dla kobiet. W najnowszej kampanii marka Yes przedstawia swoją wizję przyszłości.
0 1 0 0 0 9.11.2022Konferencja Reklamuję Etycznie już na początku grudnia8 grudnia odbędzie się inauguracyjna konferencja Reklamuję Etycznie, organizowana przez Radę Reklamy. Poświęcona jest najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce.
0 1 0 0 0 9.11.2022Meta tworzy nowe narzędzia biznesowe na Facebooku i InstagramiePodczas Creator Week 2022 Meta ogłosiła nowe funkcje i narzędzia, które otworzą nowe możliwości zarabiania na Facebooku i Instagramie. Publikowanie cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich (NFT) na Instagramie jest już dostępne w większej liczbie krajów w całej Europie. Uruchomiono także nowe i ulepszone sposoby wspierania twórców na wszystkich platformach.
0 6 0 0 0 9.11.2022Wręczono nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland8 listopada ogłoszono zwycięzców Effie za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Uczestnikom konkursu wręczono 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych statuetek oraz Grand Prix Effie 2022.