1 1 0 0 0 9.10.2022„Moda na Zdrapki” – kampania LottoJesienią Totalizator Sportowy, właściciel sieci sprzedaży Lotto, w kampanii reklamowej stawia na Zdrapki. Zamierza zainteresować nimi głównie generację Z. Wykorzystuje do tego działania z influencerami i formaty internetowe.
0 1 0 0 0 8.10.2022Znamy nagrodzonych w konkursach KTR i Innovation 2022 W konkursie KTR przyznano 159 nagród, w tym 41 złotych, 65 srebrnych i 53 brązowe. Konkurs Innovation przyniósł 30 nagród, w tym 9 złotych, 8 srebrnych i 13 brązowych. Gala odbyła się 7 października.
0 4 0 0 0 7.10.2022Otwarcie Uniqlo pop-up store w Warszawie – znana jest już dataOtwarcie sklepu stacjonarnego (w tymczasowej formule) globalnej marki odzieżowej Uniqlo w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie odbędzie się 27 października (czwartek) o godz. 10:00. Będzie to pierwsze osobiste spotkanie marki z klientami w Polsce. Oferowane będą produkty LifeWear, które fani marki mogli dotąd poznawać za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego.
1 2 0 0 0 7.10.2022Comarch z kampanią kierowaną do MŚPSpółka informatyczna Comarch, producent i dostawca nowoczesnych rozwiązań dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, prowadzi kampanię kierowaną do mniejszych odbiorców. Promuje Polską Chmurę Aplikacji dla Firm i systemy informatyczne. Kampania będzie emitowana przez cały październik w telewizji i internecie.
0 3 0 0 0 7.10.2022Pierwszy męski ambasador marki Rimmel – sportowiec Tom DaleyW gronie ambasadorów Rimmel London były jak dotąd m.in. Kate Moss, Georgia May Jagger, Cara Delevingne czy Rita Ora. Teraz dołącza do nich Tom Daley – złoty medalista olimpijski i podwójny mistrz świata w skokach do wody.
4 1 0 0 0 7.10.2022Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex”Kampania za pomocą prostej animacji wektorowej oraz zadziornego głosu Kamili Kalińczak bawi się z odbiorcą i wciąga w krótkie historyjki pokazujące korzyści z subskrypcji numeru w Orange Flex.
0 3 0 0 0 7.10.2022Bank Pekao rusza z nową kampanią edukacyjną „Co w Sieci siedzi”Antybohaterowie w nowej kampanii cyberbezpieczeństwa Banku Pekao „Co w Sieci siedzi” pokazują, co może nas spotkać w Internecie i co należy zrobić, aby nie dać się okraść.
0 2 0 0 0 7.10.2022iProspect z obsługą BMW Group w Polsce i EuropieAgencja iProspect należąca do holdingu reklamowego Dentsu będzie obsługiwała media offline marek BMW i Mini na 24 rynkach w regionie EMEA, w tym w Polsce.
1 6 0 0 0 7.10.2022PKO Bank Polski tworzy placówkę w metaverseJeden z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich budynków został przeniesiony na platformę Decentraland. Użytkownicy mogą odwiedzić wirtualną PKO Rotundę, w której udostępniona została wystawa polskiej sztuki współczesnej.
1 1 0 0 0 6.10.2022WhitePress przejął SenutoWhitePress ogłasza połączenie sił z platformą SEO Senuto. Oznaczać to ma dla przejmowanej platformy szybką ekspansję i rozwój na zagranicznych rynkach.