1 3 0 0 0 16.05.2022Borys Szyc i Katarzyna Nosowska w kampanii AlproNa rynku napojów roślinnych pojawił się nowy produkt – Alpro Psst!... to nie mlek*. Skierowany jest do miłośników mleka, którzy do tej pory nie mogli znaleźć roślinnej alternatywy, która miałaby podobny smak i konsystencję. W kampanii promującej napój występują Borys Szyc, Katarzyna Nosowska i Daria Ładocha.
0 1 0 0 0 16.05.2022Influencerski wpływ na młodych. Badanie IQS87% młodych Polaków zna jakiegoś influencera choćby ze słyszenia. 81% obserwuje taką postać w social media – wynika z badania „Świat młodych 6”, zrealizowanego przez agencję badawczą IQS.
0 1 0 0 0 16.05.2022Influencer marketing – dobre praktyki. Ruszył polski serwis, który je zawieraSerwis InfluencerMarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu. Kierowany jest do influencerów i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad, począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, jakie są zasady współpracy oraz jak oznaczać posty reklamowe. Serwis został stworzony przez IAB Polska. Patronat nad nim objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
8 6 0 0 0 16.05.2022Impact’22 – ponad 450 wystąpień o najważniejszych trendach i zjawiskach współczesnościPremier Morawiecki zapowiada emisję nowych obligacji. Minister Cieszyński ogłasza przebudowę portalu mObywatel. Prof. Poliakowa tłumaczy stan relacji Europa – USA, a prof. Harari – stan rasy ludzkiej w ogóle. Wreszcie Robert Kubica, który opowiada swoją poruszającą historię sportowca i człowieka. Tak w telegraficznym skrócie wyglądał Impact’22 – kongres gospodarczo-technologiczny.
1 1 0 0 0 16.05.2022Krystyna Janda i Maria Dębska w spocie Fundacji Otwarty Dialog zachęcają do wsparcia Ukrainy13 maja ruszyła kampania Fundacji Otwarty Dialog w kinach Helios. W spocie wystąpiły Krystyna Janda i Maria Dębska oraz ukraińska aktorka wraz ze swoim synkiem.
1 1 0 0 0 16.05.2022Burger King w kampanii „Burger Glitch” zachęca do odnajdywania ukrytych usterek we własnej aplikacjiBurger King w Brazylii wystartował z kampanią „Burger Glitch”. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do wyszukiwania błędów lub usterek w aplikacji mobilnej marki.
0 1 0 0 0 16.05.2022Cięcie wydatków, mniej oszczędności – jak Polacy reagują na inflację? Wyniki badania ARC Rynek i OpiniaJak Polacy reagują na rosnące ceny, inflację i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają zbędne wydatki, gromadzą mniej oszczędności, rzadziej korzystają z samochodu. Inni wolą wydawać zgromadzone pieniądze, niż patrzeć, jak ich wartość maleje. Co piąty badany zrezygnował z planowanej wcześniej większej inwestycji. Co jeszcze wynika z badania ARC Rynek i Opinia?
0 1 0 0 0 16.05.2022Netflix i transmisje na żywo – plany rozszerzenia markiPlany Netflixa dotyczące transmisji na żywo obejmują programy rozrywkowe takie jak taneczne talent show i stand-upy. Projekty te są na razie na wczesnym etapie przygotowania.
0 6 0 0 0 13.05.2022Pierwszy europejski sklep Coca-Coli ruszył w Londynie w ramach platformy „Real Magic”. W środku ubrania i barCoca-Cola twierdzi, że w ramach platformy komunikacyjnej „Real Magic” koncentruje się na dostarczaniu konsumentom niepowtarzalnych doświadczeń on- i offline. Jednym z przykładów ma być sklep marki, który został właśnie otwarty w Londynie.
0 20 0 0 0 13.05.2022Maybelline New York Stories – multimedialny pop-up marki12 maja wystartowało widowisko multimedialne Maybelline New York Stories. Ma pozwolić uczestnikom na poczucie wszystkimi zmysłami klimatu Nowego Jorku.