0 1 0 0 0 13.10.2022Netflix otwiera pop-up store z produktami z serialiNetflix otworzył w centrum handlowym w Los Angeles tymczasowy sklep stacjonarny z limitowanymi produktami ze świata swoich seriali. Do nabycia są m.in.: bluza Palace Arcade z serialu „Stranger Things” czy kolekcjonerskie figurki Funko ze „Squid Game”.
1 1 0 0 0 13.10.2022To nie jest robota dla głupich. O jakiej mowa?25 września obchodzony był Dzień Budowlańca. Z tej okazji w kanale Superwykonawca na YouTube ukazał się film „Rockwool: Dziękujemy naszym Wykonawcom”. W spocie marka stara się przełamać krzywdzący stereotyp wykonawców w Polsce. Do 3 października materiał doczekał się miliona wyświetleń.
1 3 0 0 0 13.10.2022Druga edycja kampanii employer branding marki SinsayNa początku tego roku LPP uruchomiło internetową kampanię employer-brandingową, zachęcającą do podjęcia pracy w Sinsay. Właśnie rusza druga jej edycja. Ta ma na celu pokazanie możliwości rozwoju w najszybciej rozwijającej się obecnie marce odzieżowej LPP.
0 2 0 0 0 13.10.2022Iga Krefft – Ofelia trzecią ambasadorką inicjatywy „Czujesz Klimat?” RossmannaWokalistka, aktorka i kompozytorka Iga Krefft jest kolejną ambasadorką akcji Rossmanna „Czujesz Klimat?”. Wspólnie z pozostałymi ambasadorami, Arturem Rojkiem i Marcinem Kydryńskim przekonuje, że nawet małe codzienne wybory, także podczas zakupów, mają wpływ na planetę.
0 1 0 0 0 13.10.2022OS3 dołącza do Grupy One HouseAgencja komunikacji marketingowej One House i agencja strategiczno-kreatywna OS3 współpracują już od blisko trzech lat. Właściciele i członkowie zarządów obu agencji zdecydowali o trwalszej integracji. One House przejmuje większościowy pakiet udziałów w OS3. Transakcja ta ma służyć przede wszystkim klientom obu agencji, tak aby uzyskali wygodniejsze i efektywniejsze kosztowo wsparcie swoich projektów reklamowych.
1 2 0 0 0 12.10.2022DJ Noz w kampanii Inspired by KiaMarka Kia stale poszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych. W swojej kolejnej kampanii chce jednocześnie utrwalić się w pamięci obecnych już odbiorców, jak i dotrzeć do nowej grupy docelowej. Przekaz działań brzmi: „Movement That Inspires”.
1 4 0 0 0 12.10.2022Allegro Polecam – program afiliacyjny i kampania z influenceramiCzwórka twórców internetowych została ambasadorami najnowszej kampanii programu afiliacyjnego Allegro Polecam. Influencerzy wystąpili w spocie tłumaczącym zasady i działanie programu.
0 1 0 0 0 12.10.2022Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenuRobert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska. Jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli trzy diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active.
0 1 0 0 0 12.10.2022Kamikaze rozpoczyna współpracę z firmą fotografii cyfrowej CeweAgencja Kamikaze zwyciężyła w przetargu na obsługę social media marek Cewe i Cewe Fotojoker na rynku polskim.
0 3 0 0 0 12.10.2022BlaBlaCar ruszył z kampanią skierowaną do mieszkańców Lublina1 października ruszyła kampania BlaBlaCar adresowana do mieszkańców Lublina. Promuje przejazdy autobusowe, możliwe do rezerwacji i zakupu biletu za pośrednictwem platformy.