1 3 0 0 0 24.03.2023Kampania wielkanocna marki TreflTrefl, producent gier planszowych oraz puzzli, prowadzi wielkanocną kampanię swoich produktów. W działaniach promujących gry dziecięce (Rodzina Treflików, Boom Boom), rodzinne (Maga Jaja), towarzyskie (Vabang i Po prostu P) oraz zabawki (Miś Tuptuś) podkreśla korzyści płynące z rodzinnych i przyjacielskich interakcji.
0 5 0 0 0 23.03.2023Heinz i Absolut wprowadzają limitowaną edycję sosuMarka Heinz wspólnie ze szwedzką wódką Absolut wprowadzają na rynek Wielkiej Brytanii limitowaną edycję sosu pomidorowego do spaghetti.
2 1 0 0 0 23.03.2023Kury jak walkirie i Koko Jambo znów promują makaron LubellaRuszyła kolejna odsłona kampanii makaronów jajecznych Lubella. Tym razem produkty będą widoczne w reklamie telewizyjnej, na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
0 3 0 0 0 23.03.2023Ogólnopolska akcja „Łapki na kierownicę!” – policja i Yanosik apelują na telebimachNa telebimach w całej Polsce pojawiły się spoty akcji „Łapki na kierownicę!”. Policja, Yanosik i Screen Network przypominają o odłożeniu telefonu w czasie jazdy. Do udziału w kampanii wybrano ekrany, które znajdują się przy skrzyżowaniach i najbardziej ruchliwych drogach.
0 5 0 0 0 23.03.2023Rossmann wycofał kosmetyki z napisami „Make me wet”, „Show me your dirties”, „Sleep with me”Rossmann wycofał ze sklepów kosmetyki marki Bio.teen przeznaczone dla nastolatek. Wszystko za sprawą fali krytyki klientów, którzy zwrócili uwagę na napisy na opakowaniach: „Make me wet”, „Show me your dirties”, „Sleep with me” czy „MILF”.
0 1 0 0 0 22.03.2023Global Financial Outlook 2023. Nie tylko Polacy odczuwają skutki inflacjiAnaliza Global Financial Outlook 2023 została przeprowadzona została w osiemnastu krajach wśród niemal 20 tys. osób. Badanie wskazuje, że na całym świecie odczuwane są efekty ekonomiczne ostatnich trzech lat. Czym jednak różnią się między sobą poszczególne kraje? Gdzie i jaki wpływ obecnej sytuacji jest najbardziej dotkliwy i znaczący? W jakich aspektach widać różnice między poszczególnymi regionami?
0 1 0 0 0 22.03.2023Skanska rozstrzygnęła przetarg na obsługę public relationsSkanska Residential Development Poland wybrała agencję SEC Newgate CEE do rocznej obsługi firmy w zakresie public relations. Współpraca obejmuje m.in. strategiczny konsulting oraz zarządzanie i prowadzenie projektów komunikacyjnych firmy.
1 7 0 0 0 22.03.2023Lil Baby w reklamie Axe, do której postprodukcję zrealizowało Platige ImageMarka męskich kosmetyków Axe rusza z nową globalną kampanią reklamową. Bohaterem spotu jest raper Lil Baby. Za przygotowanie animacji 2D i 3D, VFX oraz korekcję kolorów odpowiadało polskie studio Platige Image.
2 1 0 0 0 22.03.2023„Plan na spokój” – Provident w wiosennej odsłonie kampaniiWystartowała wiosenna odsłona kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Plan na spokój wyśpiewuje tym razem tata.
2 5 0 0 0 22.03.2023„Otwórz, połóż, odpoczywaj” – wielkanocna aktywacja Dan CakeDan Cake zachęca odbiorców, aby nie spędzali świąt na przygotowaniach w kuchni. Zamiast tego powinni skorzystać z „prostego przepisu od Dan Cake”.