„Jesteśmy, by Ci w tym pomóc” – Ikea z kampanią skierowaną do klientów B2B
  • 0
  • 6
14.11.2022

„Jesteśmy, by Ci w tym pomóc” – Ikea z kampanią skierowaną do klientów B2B

„Korzyści dla twoich pracowników”, „Rób firmowe zakupy taniej” to hasła nowej kampanii sklepów sieci Ikea. Zachęca nimi właścicieli mikro-, małych i średnich firm do dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network.

Ogólnopolska kampania informacyjna w mediach startuje 14 listopada i potrwa do połowy grudnia. Promuje nowy klub lojalnościowy IKEA Business Network. Ma on zapewnić klientom B2B wsparcie przy prowadzeniu biznesu. W ramach członkostwa w klubie klienci mogą skorzystać z m.in. darmowej sesji z konsultantem, który:

  • udzieli porady w kwestii aranżacji wnętrza i doboru produktów;
  • skonsultuje projekt przestrzeni firmowej przygotowany przez klienta;
  • pomoże w przygotowaniu listy zakupów.

Klienci biznesowi będą mogli skorzystać z kompleksowej usługi projektowania wnętrz w firmie za połowę standardowej ceny. Członkostwo w klubie to także dostęp do serii szkoleń online oraz zniżki i korzyści dla przedsiębiorcy oraz jego pracowników.

Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe, odpowiednio targetowane. W ramach digitalu prowadzone są działania programatyczne display i wideo oraz emisja w mediach społecznościowych. Główna myśl kreatywna opiera się na haśle „Jesteśmy, by Ci w tym pomóc”.

Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.

  • 6
Kampania B2B IKEA Business Network

Kampania B2B IKEA Business Network

Kampania B2B IKEA Business Network
Kampania B2B IKEA Business Network
Kampania B2B IKEA Business Network
Kampania B2B IKEA Business Network
Kampania B2B IKEA Business Network

14 listopada 2022