Mariusz Pudzianowski jako szejk w kampanii bukmachera Betfan
  • 8
  • 1
9.11.2022

Mariusz Pudzianowski jako szejk w kampanii bukmachera Betfan

Ruszyła kampania marketingowa Betfan, legalnego polskiego bukmachera. Firma chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy. W spotach występuje ambasador marki – Mariusz Pudzianowski.

Towarzyszy mu Człowiek Koń – live brand hero marki i jednocześnie alter ego konia Betfana, którego Pudzian jest właścicielem, a bukmacher sponsorem tytularnym.

„Zakład? Zakład!” – to seria filmów, w której Betfan przy okazji mundialu pokazuje, że zakładanie się jest obecne na co dzień i w języku, i ogólnie w życiu. Spoty, w których Mariusz Pudzianowski wciela się w role strażaka, katarskiego szejka, menadżera piłkarskiego i internetowego influencera, są emitowane w telewizji Canal+, mediach społecznościowych, aplikacjach mobilnych, portalach horyzontalnych oraz lokalnych.

Spoty pierwszej części kampanii: „Zakład? Zakład!”:

„Koń na drzewie”

„Poranna zaprawa”

„Siwy bajerant”

„Laga na Robercika”

Oficjalny start kampanii poprzedziła akcja teaserowa

Mariusz Pudzianowski w social mediach opublikował swoje zdjęcia w różnych wcieleniach w ramach kampanii. Zwłaszcza zdjęcia Pudziana jako szejka obiegło internet. Zostało udostępnione na popularnych profilach i doczekało się licznych wersji jako mem.

„Otwórz Końto” – to hasło (call to action) drugiej części kampanii. Ta nastawiona jest na konwersję i zwiększenie liczby UU na stronie internetowej bukmachera. Towarzyszy jej zmiana i znaczące uproszczenie oferty startowej dla graczy.

Spoty drugiej części kampanii: „Otwórz Końto!”

Betfan jako jedyny bukmacher podczas piłkarskich mistrzostw świata pojawi się w aplikacji mobilnej TVP Sport. Zaplanowana jest też obecność bukmachera w Google OneBox przy meczach, skrótach, bramkach i najlepszych akcjach mundialu. Wraz z TVP Sport przygotowano zabawę dla piłkarskich fanów – „Mendżer mistrzostwa świata”. Na landing page’u akcji można będzie zobaczyć wszystkie spoty i pełną historię pierwszej części kampanii bukmachera.

Kampania obejmie również działania w social mediach i współpracę z infuencerami. Jeden z nich, Wojtek Przeździecki prowadzący kanał na YT OjWojtek, wystąpił obok Pudziana w spocie „Laga na Robercika”. Twórca kolektywu WiP Bros będzie również obecny w Katarze, gdzie będzie autoryzował hasło kampanii „Zakład? Zakład!” poprzez zakładanie się z widzami swojego kanału i przenoszenie tego na życie codzienne podczas obecności w Zatoce Perskiej.

Bukmacher samodzielnie będzie planował zakup mediów dzięki współpracy z Adformem.

Pomysł i realizacja kampanii „Zakład? Zakład!” i „Otwórz Końto” to efekt pracy teamu Betfan. Działania wsparły dom produkcyjny Delord oraz Practum Consulting.

  • 1
Mariusz Pudzianowski jako szejk w kampanii bukmachera Betfan

Mariusz Pudzianowski jako szejk w kampanii bukmachera Betfan

9 listopada 2022