Coca-Cola ogłosiła tegoroczną trasę ciężarówek i zachęca do wyboru ostatniego miasta
  • 0
  • 4
14.11.2022

Coca-Cola ogłosiła tegoroczną trasę ciężarówek i zachęca do wyboru ostatniego miasta

W tym roku ciężarówki Coca-Coli odwiedzą 10 miejscowości. Wyznaczonymi już lokalizacjami są Płock, Bydgoszcz, Gdańsk, Rybnik, Kraków, Kielce, Łódź, Poznań oraz Ostrów Wielkopolski. Ostatnia, dziesiąta, zostanie wyłoniona przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji marki.

We wszystkich miastach, które odwiedzi ciężarówka, zostanie utworzona specjalna przestrzeń ze świątecznymi przebojami i produktami marki. Hasło towarzyszące aktywnościom brzmi: „Magia Świąt zawsze znajdzie drogę”.

Podczas tegorocznej świątecznej trasy nowością będzie parada Świętych Mikołajów. Odbędzie się 4 grudnia w Gdańsku. Współpraca Coca-Coli z Mikołajami na motocyklach skupia się również na pomocy potrzebującym. W ramach wspólnych działań marka przekaże datek pieniężny na szczytny cel.

Co zrobić, aby zagłosować na dziesiątą miejscowość, w której pojawi się ciężarówka?

Należy:

  • zainstalować aplikację Coca-Coli na urządzeniu mobilnym;
  • zdobyć minimum 100 punktów w grze zręcznościowej.

Zwycięży miasto, które jako pierwsze zdobędzie 50 tys. punktów lub do 28 listopada 2022 do godz. 10:00 uzbiera najwięcej punktów z głosowania w aplikacji.

Podczas głosowania jeden użytkownik może oddać maksymalnie 5 głosów. Konkurs trwa od 14 do 28 listopada. Miasta, do których ma szansę przyjechać ciężarówka Coca-Coli, to:

  • Dzierżoniów,
  • Gorzów Wielkopolski,
  • Koszalin,
  • Nysa,
  • Sławno,
  • Sieradz,
  • Rzeszów,
  • Łowicz,
  • Inowrocław,
  • Włocławek.

Wyniki zostaną ogłoszone 29 listopada na oficjalnym profilu marki na Facebooku. Oprócz tego będzie można je znaleźć w aplikacji Coca-Coli w sekcji „News”.

Coca-Cola ogłosiła także loterię konsumencką

Można wygrać:

  • przenośny projektor marki Samsung,
  • misie XXL Coca-Coli,
  • vouchery do wykorzystania w Pyszne.pl,
  • Gift Box „Spotkajmy się razem z Coca-Cola”, w którym znajduje się karta przedpłacona o wartości 1 tys. zł oraz aparat Instax.

Loteria rusza 14 listopada w samo południe i będzie trwać do 23 grudnia.

  • 4
Coca-Cola ogłosiła trasę świątecznego przejazdu ciężarówek w 2022

Coca-Cola ogłosiła trasę świątecznego przejazdu ciężarówek w 2022

Coca-Cola ogłosiła trasę świątecznego przejazdu ciężarówek w 2022
Coca-Cola ogłosiła trasę świątecznego przejazdu ciężarówek w 2022
Coca-Cola ogłosiła trasę świątecznego przejazdu ciężarówek w 2022

14 listopada 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.11.2022

Reklama OOH skuteczna długoterminowo – badanie agencji MediaCom dla AMS

Kampanie OOH mają najwyższy spośród wszystkich kanałów komunikacji mnożnik długookresowy. Jest to stosunek sprzedaży dobudowanej łącznie w krótkim i długim okresie do sprzedaży dobudowanej wyłącznie w krótkim okresie. W przypadku outdooru wynosi on 3,2, przy 2,9 w odniesieniu do reklamy telewizyjnej i kinowej czy 2,5 reklam wideo w internecie. Takie wnioski wynikają z raportu opracowanego przez MediaCom Business Science Warsaw we współpracy z AMS.