0 1 0 0 0 12.10.2022Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn jako ambasador marki SuperMenuRobert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska. Jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli trzy diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active.
0 1 0 0 0 12.10.2022Kamikaze rozpoczyna współpracę z firmą fotografii cyfrowej CeweAgencja Kamikaze zwyciężyła w przetargu na obsługę social media marek Cewe i Cewe Fotojoker na rynku polskim.
0 3 0 0 0 12.10.2022BlaBlaCar ruszył z kampanią skierowaną do mieszkańców Lublina1 października ruszyła kampania BlaBlaCar adresowana do mieszkańców Lublina. Promuje przejazdy autobusowe, możliwe do rezerwacji i zakupu biletu za pośrednictwem platformy.
0 10 0 0 0 12.10.2022„Uwolnij swój czas” – nowe pozycjonowanie sklepów ŻabkaJuż nie „Mały wielki sklep”, ale „Uwolnij swój czas” – Żabka zmienia hasło marki. 12 października marka rozpoczęła nową kampanię. Mówi w niej o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących.
0 1 0 0 0 12.10.2022Większość konsumentów wierzy, że ma wpływ na działania marek – badanie Sustainable BrandsCo piąty konsument w Polsce odwrócił się od firmy lub brandu za nieetyczne lub antyspołeczne zachowanie. Jednocześnie aż 68% z nas uważa, że ma realny wpływ na działanie brandów. Sustainable Brands Poland oraz Ipsos przeprowadzili diagnozę stanu świadomości polskich konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju. Szczególny nacisk położono na spójność między deklarowanymi intencjami a realnymi działaniami.
0 1 0 0 0 12.10.2022SMB zaprasza na konferencję „Wyzwania współczesnego menedżera Contact Center”Współczesny menedżer powinien sprostać nowym wyzwaniom, które są skutkiem zmian na rynku. Zarządzanie zróżnicowanym zespołem, praca zdalna, praca hybrydowa, nowe narzędzia komunikacyjne – wszystko to wymusza nowe podejście do roli i zadań, jakie obecnie stawiane są przed osobami na tych stanowiskach.
0 4 0 0 0 11.10.2022Nowa tożsamość marki FrankeProducent rozwiązań kuchennych, marka Franke zmienia metody komunikacji marketingowej we wszystkich punktach styku z marką. Opracowana identyfikacja wizualna ma wyrażać nowy model pozycjonowania marki. Wszystko to wyraża motto: „Dla Franke zmiana jest możliwością ukształtowania lepszego życia”.
0 1 0 0 0 11.10.2022Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”„Poland. Business Forward” – pod takim hasłem Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie promować rodzimą gospodarkę jako markę na świecie. PAIH uważa, że za wysoką oceną biznesową Polski stoją trzy dekady bezprecedensowego w skali świata wzrostu gospodarczego i szereg konkurencyjnych przewag. Zamierza więc jeszcze silniej promować polski biznes, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznych firm zainteresowanych globalną ekspansją.
1 1 0 0 0 11.10.2022Marcin Dorociński promuje konto firmowe w nowym spocie Santander BankuMarcin Dorociński w nowym spocie Santander Bank Polska promuje konto firmowe. Przedstawia historię Tomka, który postanowił zamienić swoją pasję w biznes i założył własną siłownię.
0 1 0 0 0 11.10.2022Ringier Axel Springer Polska zwalnia pracowników i tnie kosztyRingier Axel Springer Polska redukuje zatrudnienie w firmie oraz ogranicza koszty. „Auto Świat” przestanie się ukazywać w druku, a „Przegląd Sportowy" będzie się ukazywał dwa razy w tygodniu.