1 1 0 0 0 18.11.2022T-Mobile pyta w kampanii świątecznej „Co tam u Ciebie?”Europejska świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile rozpoczęła się 18 listopada. Hasłem kampanii jest pytanie: „Co tam u Ciebie?”.
1 1 0 0 0 18.11.2022Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy OlewnikRusza ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę Olewnik. Jej hasło to „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!”.
1 1 0 0 0 18.11.2022Krzysztof Hołowczyc twarzą kampanii olejów silnikowych MannolKierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol (SCT-Germany GmbH) skierowanej na polski rynek. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem oleje silnikowe z technologią SCT Ester.
1 2 0 0 0 18.11.2022Betclic rozpoczyna kampanię „Misja Dubaj”. Do wygrania nagrody o wartości ponad 400 tys. złW kampanii nawiązującej do zbliżających się, piłkarskich Mistrzostw Świata Katar 2022 bukmacher Betclic kontynuuje zaprezentowany pod koniec sierpnia koncept „Misji do ogarnięcia”. W ramach akcji firma organizuje promocję, w którym do wygrania są cztery wycieczki do Dubaju dla dwóch osób i freebety – wszystko o wartości ponad 400 tys. zł.
0 1 0 0 0 18.11.2022Marek Kaleta jurorem w konkursie Indie Awards 2022Marek Kaleta, design director w 180heartbeats + Jung v. Matt jako juror Indie Awards 2022 będzie oceniał zgłoszenia z całego świata w kategorii Creative – Print & Design. Konkurs organizowany jest przez The Network One – sieć niezależnych agencji.
1 2 0 0 0 18.11.2022Burger King wziął udział we francuskiej kampanii przeciw hejtowi wśród dzieciBurger King we Francji wysyłał użytkownikom swojej aplikacji napastliwe powiadomienia. Było to częścią kampanii przygotowanej wspólnie z organizacją ochrony dzieci Les Papillones (fr. motyle). W jednym z lokali sieci zorganizowano też nagranie ukrytą kamerą.
0 1 0 0 0 17.11.2022Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową PolotAgencja działa od początku roku, ale jej istnienie ogłoszono oficjalnie 17 listopada. Ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak m.in. Storytel, SBM Label czy Meta. Głównym założeniem agencji jest tworzenie przyciągającej uwagę, błyskotliwej komunikacji, korzystając przy tym z wszystkich talentów i twórców digitalowych. Natywni, zafascynowani social mediami, świetnie znający popkulturę i umiejący korzystać z niej przy pracy dla marek – takie osoby tworzą Polot.
1 2 0 0 0 17.11.2022„Obietnica Yulii” – kampania Fundacji Polskie Centrum Pomocy MiędzynarodowejKampania Fundacji PCPM ma pokazać, że wojna za wschodnią granicą wciąż trwa, na miasta spadają rakiety, a miliony Ukraińców z dnia na dzień tracą swoje domy i rozstają się z bliskimi. W tej sytuacji bardzo ważna jest solidarność.
1 7 0 0 0 17.11.2022„Love Letters to the Muse” – Premiera kalendarza Pirelli na 2023 r.Kalendarz Pirelli na rok 2023 stworzony został przez Emmę Summerton. Australijska fotografka zadedykowała 49. wydanie kalendarza swoim muzom – kobietom, które ją inspirowały.
0 1 0 0 0 17.11.2022Kluczowe trendy tegorocznego świątecznego sezonu w badaniu Google Smart ShopperZmiana zachowań zakupowych Polaków, którzy w trakcie pandemii postawili na internet, nie tylko utrzymała się po otwarciu sklepów, ale ostatnio nawet się nasiliła. Według badania Google Smart Shopper aż 92% badanych nie zamierza rezygnować ze zmienionych nawyków. Chcą dokonywać zakupów w internecie.