Krzysztof Hołowczyc w kampanii olejów Mannol - Marketing przy Kawie
Krzysztof Hołowczyc twarzą kampanii olejów silnikowych Mannol
  • 1
  • 1
18.11.2022

Krzysztof Hołowczyc twarzą kampanii olejów silnikowych Mannol

Kierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol (SCT-Germany GmbH) skierowanej na polski rynek. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem oleje silnikowe z technologią SCT Ester.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2022

17 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2022

Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot

Agencja działa od początku roku, ale jej istnienie ogłoszono oficjalnie 17 listopada. Ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak m.in. Storytel, SBM Label czy Meta. Głównym założeniem agencji jest tworzenie przyciągającej uwagę, błyskotliwej komunikacji, korzystając przy tym z wszystkich talentów i twórców digitalowych. Natywni, zafascynowani social mediami, świetnie znający popkulturę i umiejący korzystać z niej przy pracy dla marek – takie osoby tworzą Polot.