Krzysztof Hołowczyc twarzą kampanii olejów silnikowych Mannol
  • 1
  • 1
18.11.2022

Krzysztof Hołowczyc twarzą kampanii olejów silnikowych Mannol

Kierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol (SCT-Germany GmbH) skierowanej na polski rynek. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem oleje silnikowe z technologią SCT Ester.

Krzysztof Hołowczyc nieprzypadkowo został ambasadorem marki Mannol. Sam dodaje: – Chętnie wpieram rozwiązania, które są przyszłością motoryzacji i wyznaczają kierunek jej rozwoju. Takie jak zastosowanie technologii estrowej w olejach silnikowych. Mannol to porządny niemiecki olej, który będzie atakował cały świat, od Polski zaczynając…

Kampania ma przekonać kierowców do podjęcia technologicznego wyboru produktów motoryzacyjnych sygnowanych marką niemieckiego producenta.

  • 1
Krzysztof Hołowczyc Mannol

Krzysztof Hołowczyc w kampanii olejów Mannol

 

18 listopada 2022

17 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2022

Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot

Agencja działa od początku roku, ale jej istnienie ogłoszono oficjalnie 17 listopada. Ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak m.in. Storytel, SBM Label czy Meta. Głównym założeniem agencji jest tworzenie przyciągającej uwagę, błyskotliwej komunikacji, korzystając przy tym z wszystkich talentów i twórców digitalowych. Natywni, zafascynowani social mediami, świetnie znający popkulturę i umiejący korzystać z niej przy pracy dla marek – takie osoby tworzą Polot.