„Przejdźmy na ty od Zera” – proponuje Krzysztof Hołowczyc w spocie Tyskiego 0,0%
  • 1
  • 2
21.05.2020

„Przejdźmy na ty od Zera” – proponuje Krzysztof Hołowczyc w spocie Tyskiego 0,0%

Ruszyła kampania wideo z udziałem Krzysztofa Hołowczyca, promująca bezalkoholowe Tyskie 0,0%. Kierowana jest do kierowców, a spot nakręcony został w warsztacie samochodowym. Hasło działań brzmi: „Przejdźmy na ty od Zera”.

Reklama, w której występuje Krzysztof Hołowczyc, ma premierę w czasie przed wakacjami, które ze względu na stan pandemii są w tym roku szczególne. Zamknięte połączenia lotnicze sprawiają, że na popularności zyskują wakacje z dojazdem samochodem.

Według Polskiej Organizacji Turystycznej 87% badanych Polaków zamierza podróżować w wakacje po Polsce. Będzie to czas wyjątkowy na polskich drogach. Dlatego szczególnie ważna jest odpowiedzialna jazda i trzeźwość za kierownicą – podkreśla marka.

Edukacja dotycząca bezpiecznej jazdy i zachęcanie do trzeźwości za kółkiem stanowią integralną część nowej kampanii Tyskiego 0,0%. W jej ramach powstały spoty telewizyjne, kreacje OOH oraz internetowe (w tym social media). Zaplanowano również aktywności PR.

Realizacją kampanii zajmują się partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne Oto, Shootme oraz Televisor. Projekt etykiety stworzyła agencja BNA.

  • 2
Krzysztof Hołowczyc

Krzysztof Hołowczyc promuje Tyskie 0,0%

20 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2020

Życie w kwarantannie: e-commerce i usługi online rekordowo popularne wśród polskich użytkowników. Badanie firmy Mastercard

W ostatnich tygodniach Internet stał się dla polskich konsumentów ulubionym miejscem, w którym robią zakupy. W badaniu na zlecenie Mastercard 2/3 Polaków deklaruje, że korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej. W czasie izolacji społecznej na popularności zyskały też cyfrowe usługi, takie jak zajęcia fitness online, streaming wideo czy nauka języków obcych przez Internet.