0 1 0 0 0 21.11.2022Trendy w mediach 2023 – Kantar przewiduje nowe zachowania widzów, strategie targetowania widowni i dynamiczne lokowanie produktuFirma Kantar opublikowała raport Media Trends and Predictions 2023. Jest to coroczna prognoza rozwoju rynku mediów w nadchodzącym roku.
1 1 0 0 0 21.11.2022Anna Starmach w kampanii KenwoodW kampanii Kenwood promującej robota z serii Chef wystąpiła ambasadorka marki Anna Starmach. Spot nawiązuje do hasła marki, które brzmi „Gotowanie nigdy nie było prostsze”.
0 1 0 0 0 21.11.2022Grywalizacja nie działa w budowaniu lojalności – raport SpartavityW Polsce tylko niecałe 30% badanych firm ma program lojalnościowy w modelu omnichannel. Aplikację mobilną wdrożyło zaś 57% firm. Badani zawiedli się na grywalizacji. Firma Spartavity publikuje „2022 Loyalty Report".
0 3 0 0 0 21.11.2022Bukmacher STS sponsoruje mural Włodzimierza Smolarka w Łodzi w ramach akcji „Pamiętajmy o sportowcach”15 listopada przy ulicy św. Kazimierza 11 w Łodzi odsłonięto mural z wizerunkiem Włodzimierza Smolarka. Ma 176 m2 powierzchni, a do jego wykonania zużyto ponad 30 litrów farb i 40 elementów ceramicznych. Mecenasem muralu jest STS, sponsor narodowej reprezentacji piłkarskiej oraz łódzkiego klubu. W tym roku mija 10. rocznica śmierci sportowca.
0 1 0 0 0 21.11.2022Outdoor w trzecim kwartale – raport IGRZIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej OOH w Polsce w trzech segmentach rynku reklamy zewnętrznej – klasyczne OOH + city transport + reklama DOOH wyniosła 136,86 mln zł i była wyższa niż w trzecim kwartale 2021 roku o 15,5%.
0 1 0 0 0 20.11.2022Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank wybrały GoldenSubmarineW wyniku wygranych przetargów agencja GoldenSubmarine zajmie się obsługą Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank.
0 3 0 0 0 20.11.2022Nutella zatrudniła 85-letnią influencerkę do świątecznej kampaniiNutella zatrudniła 85-letnią influencerkę Nonnę Pię, która ma 3 mln fanów na TikToku. Jako „babcia Nutella" będzie promowała przepisy z Nutellą w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 20.11.2022Brand24 publikuje listę 100 top influencerów marketingu cyfrowego na świecie – 2022Brand24 przedstawia listę 100 nazwisk, które warto znać i śledzić w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Na podium znajdują się Seth Godin, Neil Patel oraz Mark Schaefer.
0 1 0 0 0 19.11.2022Władze Kataru w ostatniej chwili wycofały decyzję o sprzedaży piwa na stadionach mundialuWładze Kataru i FIFA wycofały się z decyzji o sprzedaży piwa wokół stadionów mistrzostw świata. Zażądała tego katarska rodzina królewska. Umowę na sprzedaż piwa miał Budweiser.
1 3 0 0 0 18.11.2022Kampania New Balance na mistrzostwa świataBohaterami kampanii „We Got Now” są koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. Spot będzie emitowany w telewizji podczas mistrzostw świata w Katarze.