0 1 0 0 0 11.10.2022Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w PoznaniuCzy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie? Czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, dwunastej już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października.
0 1 0 0 0 10.10.2022PKO Bank Polski szykuje się do przetargu mediowegoPKO Bank Polski ogłosił przetarg na planowanie mediów. Budżetu banku broni dom mediowy Havas Media.
0 1 0 0 0 10.10.2022Nielsen wprowadza nowe Total Ad Ratings na polski rynekW październiku Nielsen ogłosił uruchomienie w Polsce nowego narzędzia cross-mediowego: Total Ad Ratings (TAR). Ma ono zapewnić informację o łącznym zasięgu kampanii reklamowej, z uwzględnieniem deduplikacji widowni w telewizji linearnej i na platformach cyfrowych.
1 1 0 0 0 10.10.2022Nowe spoty Link4 z przebojami w nowej odsłonieKampania Link4 ruszyła 9 października. Prezentuje covery piosenek Cher i Vengaboys w wykonaniu wokalistek Sylwii Przetak i Magdaleny Dąbkowskiej.
0 1 0 0 0 10.10.2022Dyskonty mają więcej klientów w dobie inflacji. Badanie Bain & CompanyZ powodu galopującej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy artykułów spożywczych w sklepach dyskontowych. Konsumenci poszukują też ofert promocyjnych – wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Czy inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów? Tak, jeśli wpłyną na ich percepcję cenową poprzez odpowiednio skrojony asortyment oraz akcje rabatowe i lojalnościowe.
1 1 0 0 0 10.10.2022Wszyscy są parówkożercy – odkrywa Inspektor w spocie parówek Tarczyński NaturalnieOd 10 października w mediach emitowany jest spot, którego motywem przewodnim jest udowodnienie, że „Wszyscy są parówkożercy”. Ta reklama w filmowym stylu nadawana jest w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania promująca parówki Tarczyński Naturalnie 100% z szynki obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.
0 1 0 0 0 10.10.2022Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7) oraz Linkleaders (6).
0 2 0 0 0 10.10.2022#CzasPokonaćRakaPiersi – kampania Estée LauderGlobalna akcja Estée Lauder Companies ma nakłonić kobiety do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online kampania obejmuje aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autobusach, warszawskim metrze i w galeriach handlowych.
0 6 0 0 0 10.10.2022Nominowani do Effie Awards 2022 już ogłoszeniJury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacje. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji – LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).
0 1 0 0 0 9.10.2022Adidas rozważa zerwanie kontraktu z raperem Kanye WestemAmerykański raper Kanye West może stracić kontrakt z Adidasem. Artysta zaprezentował na Fashion Week w Paryżu kolekcję obejmującą m.in. koszulki z napisem „White Lives Matter”, a firma zapowiedziała dokonanie przeglądu współpracy.