Badanie MEC pokazało, że osoby po 50. roku życia znikają z reklam. Dlaczego jednak tak się dzieje? Na to już nie daje pełnej odpowiedzi. Ma ona związek z tym, jak postrzegamy samych siebie i z jakimi bohaterami reklam się identyfikujemy.Osoby 50+ występują w zaledwie 5% wszystkich polskich reklam telewizyjnych. Można je było więc zobaczyć jedynie w co dwudziestym spośród 1,2 tys. spotów, które wyemitowano na antenach polskich telewizji w kwietniu i maju br. W dodatku nawet na ten wynik zapracowało zaledwie kilka kategorii produktowych: finanse, leki, kosmetyki przeciw starzeniu się.
Jak tłumaczy to dom mediowy w swojej analizie? Wiąże to z przeciętnym wiekiem brand managerów i specjalistów planujących media.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.