Po pięćdziesiątce znikasz z reklam. Strategia czy błąd reklamodawców?Po pięćdziesiątce znikasz z reklam. Strategia czy błąd reklamodawców?Po pięćdziesiątce znikasz z reklam. Strategia czy błąd reklamodawców?Po pięćdziesiątce znikasz z reklam. Strategia czy błąd reklamodawców?
Do prawdziwej jesieni życia zawsze nam daleko (fot. Wrangler/Fotolia.com)

Po pięćdziesiątce znikasz z reklam. Strategia czy błąd reklamodawców?

Po pięćdziesiątce znikasz z reklam. Strategia czy błąd reklamodawców?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Badanie MEC pokazało, że osoby po 50. roku życia znikają z reklam. Dlaczego jednak tak się dzieje? Na to już nie daje pełnej odpowiedzi. Ma ona związek z tym, jak postrzegamy samych siebie i z jakimi bohaterami reklam się identyfikujemy.

Osoby 50+ występują w zaledwie 5% wszystkich polskich reklam telewizyjnych. Można je było więc zobaczyć jedynie w co dwudziestym spośród 1,2 tys. spotów, które wyemitowano na antenach polskich telewizji w kwietniu i maju br. W dodatku nawet na ten wynik zapracowało zaledwie kilka kategorii produktowych: finanse, leki, kosmetyki przeciw starzeniu się.

 

Jak tłumaczy to dom mediowy w swojej analizie? Wiąże to z przeciętnym wiekiem brand managerów i specjalistów planujących media.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4902 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się