Świąteczna reklama nie oznacza już tylko obecności świątecznych motywów: Mikołaja, choinki czy prezentów. To osobny gatunek żonglujący emocjami i nawiązujący do codziennych problemów historiami, jakich nie powstydziłyby się dłuższe formy filmowe.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dla sporej grupy Polaków święta zaczynają się, gdy na ekrany telewizorów (i laptopów) wjadą czerwone ciężarówki Coca-Coli. Popularność tych pojazdów jest wręcz zdumiewająca. Są one nieodłącznym elementem świąt, podobnie jak chociażby „Kevin sam w domu” emitowany na Polsacie. To już niemal tradycja.
Stworzenie podobnego fenomenu jest skomplikowane, a sukces w tym zakresie – trudny do przewidzenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.