Burger King wziął udział we francuskiej kampanii przeciw hejtowi wśród dzieci
  • 1
  • 2
18.11.2022

Burger King wziął udział we francuskiej kampanii przeciw hejtowi wśród dzieci

Burger King we Francji wysyłał użytkownikom swojej aplikacji napastliwe powiadomienia. Było to częścią kampanii przygotowanej wspólnie z organizacją ochrony dzieci Les Papillones (fr. motyle). W jednym z lokali sieci zorganizowano też nagranie ukrytą kamerą.

Kampanię zorganizowano 9 listopada z okazji Narodowego Dnia Świadomości Zjawiska Hejtu wśród Dzieci. Użytkownicy aplikacji dostawali powiadomienia push: „jesteś brzydki” lub „jesteś do niczego”. Były to wybrane z tysiąca wiadomości, jakie codziennie otrzymują ofiary zastraszania.

Odbiorcy wiadomości byli następnie kierowani na stronę internetową Les Papillions, gdzie mogli przekazać darowiznę na wsparcie profilaktyki mobbingu.

W jednym z lokali Burger Kinga przeprowadzono eksperyment. Klienci z dziećmi, którzy zamówili zestawy dziecięce, byli nagrywani ukrytą kamerą. Dzieci rozpoczynały jedzenie i szybko orientowały się, że w zestawach nie ma zabawek. Rodzice skarżyli się obsłudze i wtedy dostawali zabawkę razem z ulotką z pytaniem, czy gdyby ktoś dręczył w szkole ich dziecko, to zorientowaliby się równie szybko.

Kampanię stworzyła agencja Buzzman.

  • 2
Burger King zaangażował się w działania przeciw hejtowi wśród dzieci

Burger King zaangażował się w działania przeciw hejtowi wśród dzieci

Burger King zaangażował się w działania przeciw hejtowi wśród dzieci

 

17 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2022

Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot

Agencja działa od początku roku, ale jej istnienie ogłoszono oficjalnie 17 listopada. Ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak m.in. Storytel, SBM Label czy Meta. Głównym założeniem agencji jest tworzenie przyciągającej uwagę, błyskotliwej komunikacji, korzystając przy tym z wszystkich talentów i twórców digitalowych. Natywni, zafascynowani social mediami, świetnie znający popkulturę i umiejący korzystać z niej przy pracy dla marek – takie osoby tworzą Polot.