O konkursach branży reklamowej – wygranych i nie - Marketing przy Kawie
Czego brazylijskie jiu-jitsu może nas nauczyć o konkursach branży reklamowej? [Nauki i nauczki dziadka]Czego brazylijskie jiu-jitsu może nas nauczyć o konkursach branży reklamowej? [Nauki i nauczki dziadka]Czego brazylijskie jiu-jitsu może nas nauczyć o konkursach branży reklamowej? [Nauki i nauczki dziadka]Czego brazylijskie jiu-jitsu może nas nauczyć o konkursach branży reklamowej? [Nauki i nauczki dziadka]
Warto walczyć o nagrody, zachowując podejście gorliwego adepta swojej sztuki (fot. Pixabay)

Czego brazylijskie jiu-jitsu może nas nauczyć o konkursach branży reklamowej? [Nauki i nauczki dziadka]

Czego brazylijskie jiu-jitsu może nas nauczyć o konkursach branży reklamowej? [Nauki i nauczki dziadka]
Albert Stęclik

Albert Stęclik

-

założyciel, planning director, Kierunek Kreatywny

Albert Stęclik

Albert Stęclik

założyciel, planning director
Kierunek Kreatywny

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planning director w agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Wcześniej założyciel agencji Dziadek do orzechów, planner w Adam & Eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Wielokrotny laureat branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych, w tym Effie Europe, KTR, Effie Poland, Mixx Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy YouTube Works. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

W naszej branży tak to już jest, że lubimy się nagradzać. Oczywiście nie jest tak, że w innych branżach nie ma konkursów, np. na producenta płytek łazienkowych roku. Są, i to w podziale na łazienkowe, tarasowe i gres. Albo że nie ma nagród dla producentów aparatów fotograficznych*. Jednak u nas jest tego jakby trochę więcej.

Nie powinno dziwić, że marki w branży, która zajmuje się opowiadaniem o markach, potrafią mówić o sobie dobrze. Bo kto jak nie branża komunikacyjna powinna potrafić dbać o swój własny wizerunek? No kto, jak nie my! Czy jednak przypadkiem to ciągłe porównywanie się do siebie wzajemnie nie jest dla nas niezdrowe?
Dwa spojrzenia na nagrody
Na nagrody można patrzeć dwojako.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to