W naszej branży tak to już jest, że lubimy się nagradzać. Oczywiście nie jest tak, że w innych branżach nie ma konkursów, np. na producenta płytek łazienkowych roku. Są, i to w podziale na łazienkowe, tarasowe i gres. Albo że nie ma nagród dla producentów aparatów fotograficznych*. Jednak u nas jest tego jakby trochę więcej.Nie powinno dziwić, że marki w branży, która zajmuje się opowiadaniem o markach, potrafią mówić o sobie dobrze. Bo kto jak nie branża komunikacyjna powinna potrafić dbać o swój własny wizerunek? No kto, jak nie my! Czy jednak przypadkiem to ciągłe porównywanie się do siebie wzajemnie nie jest dla nas niezdrowe?
Dwa spojrzenia na nagrody
Na nagrody można patrzeć dwojako.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.