T-Mobile pyta w kampanii świątecznej „Co tam u Ciebie?”
  • 1
  • 1
18.11.2022

T-Mobile pyta w kampanii świątecznej „Co tam u Ciebie?”

Europejska świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile rozpoczęła się 18 listopada. Hasłem kampanii jest pytanie: „Co tam u Ciebie?”.

W ramach kampanii wizerunkowej powstała opowieść, która ma zachęcać wszystkich do sprawdzania, co słychać u bliskich i znajomych. W spocie widzimy empatycznego dyrektora szkoły, który zadaje napotkanym w pracy osobom pytanie: „Co tam u Ciebie?”. Chce dowiedzieć się, co słychać u jego uczniów, współpracowników czy rodziców. Przez cały czas stara się pomóc tym, z którymi się spotyka. Nikt nie reaguje na jego dobre gesty.

Wchodząc do domu, mija się w drzwiach z żoną, potem spędza czas z dziećmi w salonie, ale dalej pracuje na laptopie. Na jego twarzy widać zmęczenie i troski dnia codziennego. Aż do momentu, kiedy dzwoni do niego żona z pytaniem: „Co tam u Ciebie?”. Wówczas na jego twarzy pojawia się uśmiech, bo pierwszy raz w ciągu dnia ktoś zapytał o jego samopoczucie.

Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję Adam & Eve Berlin na rynek europejski. Jest wykorzystywany w kilku krajach, w których obecna jest Grupa Deutsche Telekom.

  • 1
Swiąteczna kampania T-Mobile: „Co tam u Ciebie?”

Swiąteczna kampania T-Mobile: „Co tam u Ciebie?”

18 listopada 2022