Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy Olewnik
  • 1
  • 1
18.11.2022

Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy Olewnik

Rusza ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę Olewnik. Jej hasło to „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!”.

W ramach akcji promowane będą jakość i smak Suchej Krakowskiej z Szynki oraz przywiązanie producenta do tradycji. Wykorzystując dwuznaczność słów i sytuacji, Olewnik wprowadza w swój świat. Opakowanie promowanej kiełbasy zyskało niedawno nową szatę graficzną.

Spoty w kilku wersjach emitowane będą w telewizjach TVN, TVP i Polsat, a także w Internecie. Kampania rozpoczyna się 19 listopada i potrwa do końca grudnia. Za kreację i wyprodukowanie filmów reklamowych oraz media plan i zakup TV odpowiada agencja Dentsu X, zakup mediów i kreację online prowadzi Huta19. Obsługę media relations zapewnia agencja Prepare.

  • 1
Grupa Olewnik z nową kampanią

Grupa Olewnik z nową kampanią

18 listopada 2022