Betclic rozpoczyna kampanię „Misja Dubaj”. Do wygrania nagrody o wartości ponad 400 tys. zł
  • 1
  • 2
18.11.2022

Betclic rozpoczyna kampanię „Misja Dubaj”. Do wygrania nagrody o wartości ponad 400 tys. zł

W kampanii nawiązującej do zbliżających się, piłkarskich Mistrzostw Świata Katar 2022 bukmacher Betclic kontynuuje zaprezentowany pod koniec sierpnia koncept „Misji do ogarnięcia”. W ramach akcji firma organizuje promocję, w którym do wygrania są cztery wycieczki do Dubaju dla dwóch osób i freebety – wszystko o wartości ponad 400 tys. zł.

Kampania „Misja Dubaj” promuje ofertę bukmachera, w ramach której uczestnicy wykonują określone zadania. Otrzymują za to freebety do wykorzystania na zakłady w Betclic. Z okazji mistrzostw świata w Katarze marka organizuje także promocję dla najlepszych typerów.

Przez cztery tygodnie trwania turnieju Betclic organizować będzie cotygodniowe Rankingi Mistrzów, czyli najtrafniej obstawiających użytkowników. Na najlepszych graczy każdego rankingu czekają:

  • wycieczki do Dubaju dla dwóch osób, o wartości 60 tys. zł;
  • nagrody finansowe, których pula wynosi 25 tys. zł (do wykorzystania w ramach oferty Betclic).

Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym główny bohater – zwykły Kowalski – boryka się z wyzwaniami rodem z profesjonalnych filmów akcji. W czasie mistrzostw reklama będzie emitowana w internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, Canal+ czy TVP).

https://www.youtube.com/watch?v=xiCGk1Vxdtg

Ponadto ofercie promocyjnej na mundial gracze Betclic będą mogli wygrać 100 zł przy okazji każdego z meczów reprezentacji Polski.

Kampanią „Misja Dubaj” kontynuujemy strategię komunikacyjną, którą przyjęliśmy latem tego roku. Odświeżenie koncepcji pozwoli zachować spójność komunikowania naszej długoterminowej oferty „Misji” w kontekście dużego wydarzenia, jakim są mistrzostwa świata w piłce nożnej. Z kolei rozszerzając ją o konkurs z atrakcyjnymi, wartościowymi nagrodami chcemy zachęcić do udziału nowych graczy – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukował F25 Production House, natomiast za postprodukcję odpowiada Xantus. Filmy wyreżyserował Filip Bartczak. Media zaplanował i kupił Star Media.

  • 2
„Misja Dubaj”

„Misja Dubaj” bukmachera Betclic

„Misja Dubaj”

18 listopada 2022

17 listopada 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2022

Dawid Kaźmierczak wraz z Przestrzenią otwierają agencję digitalową Polot

Agencja działa od początku roku, ale jej istnienie ogłoszono oficjalnie 17 listopada. Ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak m.in. Storytel, SBM Label czy Meta. Głównym założeniem agencji jest tworzenie przyciągającej uwagę, błyskotliwej komunikacji, korzystając przy tym z wszystkich talentów i twórców digitalowych. Natywni, zafascynowani social mediami, świetnie znający popkulturę i umiejący korzystać z niej przy pracy dla marek – takie osoby tworzą Polot.